PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spotkanie fachowcow IT w Munchen

  • 11. Data: 2002-02-07 13:22:51
    Temat: Re: Spotkanie fachowcow IT w Munchen
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3d3e.00000ffd.3c627c2e@newsgate.onet.pl...

    > Juz niedlugo moze bedziesz mogla organizowac spotkania zonek specjalistow
    IT
    > jako ze niedlugo grono GC powiekszy sie o dwie pelne rodzinki. Wtedy to
    kto wie

    ooo... tzn kto i kiedy?

    > czy sam nie bede chcial przyjsc popatrzec jak taki szary myszek co Wy tam
    > robicie :-))

    to już niedługo będzie , niech policze....7 sztuk żonek GCów ;-)

    pozdrówka, slavo

  • 12. Data: 2002-02-07 13:29:44
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > Leszek Polak wrote:
    > <ciach>

    > Heehh?
    > A moze by tak po Polsku?
    > A czy nie fachowcy IT tez moga przyjsc?

    to sie w koncu pojawicie czy nie?

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 13. Data: 2002-02-07 13:47:41
    Od: kingram <k...@g...net>

    Leszek Polak wrote:
    <ciach>

    > No to OK. Samstag, Marienplatz, um 17.00 Uhr zum wohl:)
> [...]

    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 14. Data: 2002-02-07 14:02:41
    Od: r...@s...com.pl (Borkus)

    On Wed, 6 Feb 2002 00:41:13 +0100, "Leszek Polak"
    <l...@e...de> wrote:

    >No to OK. Samstag, Marienplatz, um 17.00 Uhr zum wohl:)

    Witam!

    :) Melduje sie kolejny GreenCardowiec z Monachium,
    Rafal (27) z zona Agnieszka,
    chetnie bysmy sie przylaczyli do imprezki w sobote,
    ale zaplanowalismy wczesniej wyjazd,

    koniecznie musi byc nastepny raz!

    napiszcie potem jak sie impreza rozwinela :)
    pozdrawiam i udanej zabawy
    Rafal / München / Berg am Leim

  • 15. Data: 2002-02-07 14:08:07
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > ooo... tzn kto i kiedy?
    kto: zonka, ja i coreczka
    kiedy: prawdopodobnie od 1 marca

    Co do drugiej rodzinki to termin i ilosc osob jest ta sama.

    > to już niedługo będzie , niech policze....7 sztuk żonek GCów ;-)
    Im sztuk zonek wiecej tym chyba dla wszystkich lepiej. Sam wymyslalem dla mojej
    rozne atrakcje, ale nie ma to jak pomysly zonek starszych stazem w D.

    > pozdrówka, slavo
    Rowniez pozdrawiam, Auck

  • 16. Data: 2002-02-07 14:20:40
    Od: r...@s...com.pl (Rafal)

    r...@s...com.pl

  • 17. Data: 2002-02-07 14:49:31
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk>

    > kto: zonka, ja i coreczka
    > kiedy: prawdopodobnie od 1 marca
    >
    > Co do drugiej rodzinki to termin i ilosc osob jest ta sama.

    Ale fajnie!
    Czekamy na Was, dajcie znac....

    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy

  • 18. Data: 2002-02-07 17:05:56
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Nie jestes zbyt dobrze wychowany, jesli sadzisz ze Kobieta taka jak Ja
    >bedzie rozwozic pijanych facetow do domow. Myslalam raczej o tym, aby
    >przyjsc zobaczyc, jak bawia sie polscy informatycy za granica...
    >w ramach badan socjologicznych. Wlasnie jestes pierwszym przypadkiem do
    >opisania...
    >Dla ktorego Kobieta to ktos kto z zalozenia nie moze sie napic oraz ma
    >uslugiwac facetom...
    >ciekawe...

    Nie jestem Dalem Karnegi, ale wydaje mi sie ze w poczuciu humoru masz jakis
    bug.

    Pozdr.
    R-nee.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 19. Data: 2002-02-07 17:08:08
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Dorothy 1 : 0 Arnie
    >;-)))

    Niech zwyciezy przyjazn :)-~

  • 20. Data: 2002-02-07 17:26:01
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk>

    > Nie jestem Dalem Karnegi, ale wydaje mi sie ze w poczuciu humoru masz jakis
    > bug.

    Rili?
    Cala reszta swiata mysli inaczej....zapytaj kolegow...
    Milo byc w opozycji?

    Ps
    Nie jestem Krolowa angielska ale mysle ze to nie na miejscu skladac
    jedynej pewnie w towarzystwie Kobiecie propozycje zeby zostala nadwornym
    kierowca. I poczucie humoru nie ma tu wiele do rzeczy.
    Chodzi o kulture, ktorej wielu wspolczesnym mezczyznom nie zbywa...
    A ja jestem na to uczulona...
    Wybacz i milego dnia. (To na wypadek kontaktu z Dalem Karnegim)

    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy