PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpostrzeżnenia z rekrutacji :( › Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    From: "rc" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    Date: Wed, 19 Jan 2005 16:07:20 +0100
    Sender: r...@v...pl@squid.veranet.pl

    Tak się akurat stało, że w ostatnim czasie uczestniczyłem w kilku procesach
    rekrutacyjnych (udało mi się stracić pracę) i chciałem podzielić się z wami
    i zachęcić do podzielenia się waszymi spostrzeżeniami z procesów
    rekrutacyjnych w których bierzecie udział:

    1. POŚREDNICTWA
    generalnie pośrednictwa zwące się szumnie agencjami doradztwa personalnego
    są kompletnie nieprofesjonalne. Temat rozmowy zazwyczaj niekoniecznie ma
    wiele wspólnego ze stanowiskiem na które się aplikuje. Panienki zdają się
    zadawać pytania tylko w tematach o których mają jako takie pojęcie co
    zazwyczaj znacząco odbiega od zakresu obowiązków na oferowanym stanowisku.
    Czas trwania rekrutacji jest niesamowicie długi (rekrutacje ciągną się nawet
    po pół roku - zaznaczam że zazwyczaj udawało mi się zakwalifikować do 2
    etapu rozmów), co gorsze nie zdarzyło mi się jeszcze żeby pośrednictwo
    zadzwoniło z odmowną odpowiedzią (zazwyczaj jest to milczenie) mimo ze
    przecież do 2 etapu kwalifikuje się zazwyczaj 3 - 5 kandydatów. Czyżby tak
    trudno było zadzwonić i powiedzieć że niestety nie został pan
    zakwalifikowany?

    Napiszcie czy macie podobne doświadczenia z procesami rekrutacyjnymi!