PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpostrzeżnenia z rekrutacji :( › Re: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
  • Data: 2005-01-19 19:52:17
    Temat: Re: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    Od: "inzynier" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napiszcie czy macie podobne doświadczenia z procesami rekrutacyjnymi!

    Ja ze swoich skromnych doswiadczen musze powiedziec, ze prace do ktorych sie
    zalapalem poprzedzaly rozmowy bezposrednio z dyrektorami technicznymi
    tudzież z personelem bezpośrednimi zwierzchnikami, natomiast tak jak moj
    przedmowca wspomnial mialem tylko raz kontakt z posrednikiem w pozyskiwaniu
    pracy i kobieta z ktora przeprowadzalem rozmowe zaczela stosowac jakies
    dziwne socjotechniki ktore byly dla mnie o tyle dziwne co niezrozumiale. Po
    dluzszej analizie stwierdzilem, ze probowala wyprowadzic mnie z rownowagi,
    no moze takie maja szablony sita rekrutacyjnego.
    Nauczony doswiadczeniem zaczalem tylko aplikowac bezposrednio do firm
    dajacych ogloszenia o naborze pracownikow.