PracaGrupypl.praca.dyskusje › Specjalista ds Wsparcia Klientów Kluczowych w TP S.A.

  • 1. Data: 2003-10-10 08:28:05
    Temat: Specjalista ds Wsparcia Klientów Kluczowych w TP S.A.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może ktoś ma lub miał styczność z tym stanowiskiem ( praca w CRM ) i mógłby
    mi coś o nim napisać?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Darek

  • 2. Data: 2003-10-27 09:46:49
    Od: "pikuś" <d...@W...pl>

    Czołem starałem się kiedyś o pracę na tym stanowisku. Rekrutacja trwała badzo
    długo wreszcie się okazało, że trzba czekać na decyzje zarządu bo jetem
    człowiekiem z zewnątrz firmy. Potem powidziano mi, że mają zakaz zatrudniania
    ludzi z zewnątrz firmy. Potem ukazało się znowu ogłosznie więc sam już nie
    wiem co o tym sądzić
    pozdrawiam