PracaGrupypl.praca.dyskusje › Solarium

  • 1. Data: 2002-06-17 19:32:08
    Temat: Solarium
    Od: "Ola" <o...@w...pl>

    witam
    chce zakupic slarium w centrum 150.000 miasta konkurencja jest spora nie
    posiadam doswiadczenia w tej dziedzinie. Prosze o sugestie , ceny za minute
    i wasze uwagi na ten temat
    z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje.
    pozdrawiam Ola

  • 2. Data: 2002-06-17 20:20:14
    Temat: Re: Solarium
    Od: "anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ola <o...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeld8r$6qh$...@n...tpi.pl...
> [...]
    minute
    > i wasze uwagi na ten temat
    > z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje.

    Wybacz - chcesz kupic solarium, a nie wiesz nawet jakie ceny ma
    konkurencja???

    Przeleć się po solariach w okolicy, zobacz co oferują oprócz samego łóżka
    (czy tez tuby lub fotela, ale o tym pewnie sama wiesz), zastanow się, jakiej
    pomocy sama byś oczekiwała od obsługi w takim miejscu (a jak kobieta wejdzie
    Ci do solarium i nie przyzna sie, ze ma astme, potrafisz zrobić np. sztuczne
    oddychanie? Wiesz, jak sie udziela pierwszej pomocy?), Zastanów się jakie
    usługi dodane warto by mieć u siebie (w moim mieście "samotne" solaria
    upadły w ciagu ostatniego roku, utrzymały sie tylko te, ktore są np. z
    fryzjerem, kosmetyką, kioskiem ruchu, fitness-klubem ;-). Sprawdz, jakie
    wymagania ma Sanepid do do takich miejsc - wiesz np. czemu w solarium
    ręcznik/dywanik nie może leżeć na podłodze?

    A wiesz, w jakim czasie splaci Ci sie koszt takiego zakupu?

    W moim prawie 100.000 ceny solariow w porownaniu z cenami sprzed dwoch lat
    _spadły_!. Konkurencja, na szczeście - dla użytkowników ;-).

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia

  • 3. Data: 2002-06-18 07:25:22
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Jeżeli solarium możesz kupić używane, np. za 25% ceny nowego, będzie ono
    stało u Ciebie w domu (brak opłat za lokal) lub w gabinecie kosmetycznym
    (ten sam pracownik przy okazji robi co innego) to może coś na tym
    zarobisz - po znajomych wiem, że raczej niewiele. Solarium wymaga
    serwisu, chociażby wymiany świetlówek, mycia (specjalne płyny) 2 osób do
    obsługi na etacie (na zmianę) - samo urządzenie jest nieproporcjonalnie
    drogie w stosunku do tego, co oferuje.

    Dogbert