PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sobaota a dzien wolny

  • 1. Data: 2003-04-25 14:46:34
    Temat: Sobaota a dzien wolny
    Od: "P___" <t...@g...pl>

    Witam
    Moja firma wprowadza prace w sobote (praca tyko przez 4 h w sobote).
    Chcialbym wiedziec czy za cztery godziny pracy w sobote nalezy mi sie dzien
    wolny? Podobno ma byc to system zmianowy (sam nie wiem na czym to ma sie
    opierac). Moje pytanie brzmi czy musze miec zachowany czterdziesto godzinny
    tydzien pracy czy tez piecio dniowy (np. wtorek sobota) czy tez ma to ze
    soba wsolgrac oraz jak wspomnialem wczesniej czy za 4 godzinna prace w
    sobote nalezy sie dzien wolny. Dzwonilem do PIP-y i tam mi powidzieli ze
    jdno z drugim nie ma nic wspolnego. Prosze nie odsylajcie mnie do kodeksu
    pracy bo czytalem go juz ze trzy razy i nie moge tam nic zrozumiec.
    Dzieki za pomoc
    P__

  • 2. Data: 2003-04-25 19:28:09
    Temat: Re: Sobaota a dzien wolny
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "P___" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jdno z drugim nie ma nic wspolnego. Prosze nie odsylajcie mnie do kodeksu
    > pracy bo czytalem go juz ze trzy razy i nie moge tam nic zrozumiec.

    4h soboty (zakladajac ze normalnie pracujesz 5 dni w tygodniu po 8h)
    to sa nadgodziny.
    wiec powinienes otrzymac wieksza pensje,
    4 soboty w miesiacu x 4h = 16h nadgodzin platnych + 50%
    = 24h zwyczajne czyli 3 dniowki.
    ile to bedzie na $ - przeliczyc musisz sam.

  • 3. Data: 2003-04-25 21:21:39
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany Krzysztof Gil, w wiadomosci
    news:b8c2bi$efa$1@nemesis.news.tpi.pl napisal:

> [...]
    > 4 soboty w miesiacu x 4h = 16h nadgodzin platnych + 50%
    > = 24h zwyczajne czyli 3 dniowki.
    > ile to bedzie na $ - przeliczyc musisz sam.

    U mnie w jest 6 dniowy tryb pracy - od niedzieli do piatku (z niedziela
    wlacznie) - po 10-11 godzin dziennie ale niestety wynagrodzenia
    dodatkowego za to nie ma - jest 200zl za tydzien - to wychodzi 3,6 zl za
    godzine (w hipermarketach przy kasie wiecej zarabiaja).

    "Zamienil stryjek siekierke na kijek" - w poprzedniej pracy mialem 6zl
    za godzine... w tej mialo byc tak pieknie...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.