PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie moge znalezc praktyke na wakacje???

  • 1. Data: 2003-04-25 14:13:57
    Temat: Gdzie moge znalezc praktyke na wakacje???
    Od: d...@p...onet.pl

       Jestem studentka IV roku Matematyki Stosowanej ( specjalnosć: Matematyka
    Obliczeniowa i Komputerowa ) na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
     Szukam 2 tygodniowej praktyki (albo jesli to konieczne moze byc miesiac) w okresie
    wakacji, na ktorej mialabym do czynienia z komputerami, np z programowaniem, bazami
    danych, tworzeniem stron www, czy tez grafika komputerowa, lub jakims innym
     zastosowaniem matematyki lub informatyki.
    Miejsce praktyk Krakow lub Olkusz.
      P.S. Jak na razie moje poszukiwania sa bezowocne. Czy ktos mi podpowie, gdzie moge
    dostac sie na taka praktyke?