PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawicel handlowy- opis dnia z życia

  • 1. Data: 2003-04-25 13:13:24
    Temat: Re: Przedstawicel handlowy- opis dnia z życia
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Laik wrote:

    > 6:00 pobudka

    Hmmm, ciekawe, DOOOBRE ! ROTFL, ciekawe, super, fajowe, sam wymysliłeś ?

    :-)
    Arjano

  • 2. Data: 2003-04-25 13:15:08
    Temat: Przedstawicel handlowy- opis dnia z życia
    Od: "Laik" <h...@t...pl>

    6:00 pobudka
    6:02 kupa
    6:05 poranna toaleta : golenie się (sprawdzić czy facet), mycie zębów (jak
    kobita)
    6:10 ubieranie się
    6:15 nastawienie wody na kawę
    6:20 zakończenie przygotowywania kanapek na śniadanie
    6:21 śniadanie + lektura prasy fachowej (przeglądnięcie stron z przetargami,
    ogłoszeniami i reklamami - w tym własnej firmy)
    6:45 zejście na parking i pierwsza próba odpalenia cinquecento
    7:20 siedemnasta próba odpalenia auta z kratką
    7:21 wyjazd w trasę
    7:22-15:45 jeżdzenie po mieście, trochę w trasie, na maksymalnym gazie to
    tu, to tam, częste zmiany pasów, wyprzedzanie na trzeciego, ładowanie się
    innym kierowcom pod maskę, hamowanie na maksa tuż przed poprzedzajacym
    autem, trąbienie, nie zatrzymywanie się na zielonych strzałkach (w
    miedzyczasie przedstawienie kilku ofert klientom, zwerbowanie nowego
    klienta, obsługa klientów stałych, kawa x 4, lunch w MacDonaldzie)
    16:00 powrót do domu
    16:01-23:20 przełączanie pilotem stacji TV
    23:21 - 5:59 sen

  • 3. Data: 2003-04-25 13:18:46
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > 7:20 siedemnasta próba odpalenia auta z kratką

    7:20:10 zalozenie ciemnych okularow
    7:20:13 spojrzenie w lusterko
    7:20:16 jeszcze raz spojrzenie w lusterko i poprawienie krawatu

    > 7:21 wyjazd w trasę

    Dodaj jeszcze:

    poprawianie okularow i krawatu na kazdym skrzyzowaniu

  • 4. Data: 2003-04-25 13:41:42
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał
    > Hmmm, ciekawe, DOOOBRE ! ROTFL, ciekawe, super, fajowe, sam wymysliłeś ?

    Arjano, ja tez wymieklem ;)
    Teraz sie nie zdziwie jak ten tekst dostane kilka razy mailem, przez gadu,
    przeczytam w wyborczej i tak juz do konca swiata.

    J o k e R

  • 5. Data: 2003-04-25 14:35:19
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Laik <h...@t...pl> napisał(a):

    Dodaj jeszcze zajęcie w weekend. Jest to wyjadanie niesprzedanych czipsów,
    płatków, czekoladek, cukierków popijanych niesprzedaną kolą, red bulem,
    kubusiem, ptysiem i Bóg jeden wie, co tam jeszcze. Po zjedzeniu i wypiciu
    wszystkiego trzeba zażyć (nie pamiętam jak się nazywa) niesprzedaną tabletkę
    na zgagę i proszek od bólu zęba i głowy.

  • 6. Data: 2003-04-25 14:57:45
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    > Dodaj jeszcze zajęcie w weekend. Jest to wyjadanie niesprzedanych czipsów,
    > płatków, czekoladek, cukierków popijanych niesprzedaną kolą, red bulem,

    Dobre.... to ja chce być przedstawicielem handlowym Browarów Wielkopolskich
    ;)))
    Nie wiecie czy tam szukają do pracy?

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 7. Data: 2003-04-25 15:14:21
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Katarzyna Sokół <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> napisał(a):

    > Dobre.... to ja chce być przedstawicielem handlowym Browarów Wielkopolskich
    > ;)))
    > Nie wiecie czy tam szukają do pracy?

    Ja się nie nadaję, bo przyznaję ze wstydem żem abstynent i nie pijam tej
    paskudnej wody w kolorze sików.

  • 8. Data: 2003-04-25 16:30:31
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Laik, ukrywający się pod adresem:
    <h...@t...pl> napisał:

    Jak dla mnie to totalny rotfl !!!
    Super

    --