PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagi

  • 1. Data: 2002-09-03 20:45:03
    Temat: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagi
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@w...pl>

    Witam, wszystkich

    Myslalem ze ten watek urwie sie po dwoch dniach, a tu konca nie ma, nawet
    nie widze sensu dopisywac sie gdzies na koncu, bo tam to juz w ogole zmienil
    sie watek

    ale wracajac do testow Proctera

    1. ten co jest na stronie jest calkowicie OK
    Jezeli ktos chce to prosze bardzo oto odpowiedzi dajace w sumie 11 pkt.
    1D, 2A, 3B, 4D, 5D, 6B, 7B, 8E, 9E, 10A, 11B
    Jezeli ktos ma watpliwosci, to prosze sie zastanowic, gdyby ktos mial
    problem dlaczego taka a nie inna odpowiedz to prosze na priva. Jezeli bedzie
    wiecej takich zgloszen to wysle na liste hehe (mam nadzieje ze nikt sie nie
    odezwie ;))) )

    2. inna sprawa jezeli chodzi o trudnosc tego w porownaniu z tym co jest w
    warszawie
    Wydaje mi sie ze nawet to co jest na stronie jest lekko trudniejsze od tego
    co bylo w stolicy, przy czym tutaj jest wiecej czasu na 1 pytanie niz w
    wawie.

    3. Propozycja dla osob, ktore zdawaly ten test: poniewaz, jezeli dobrze
    pamietam, nie bylo nam przykazane ze nie mozemy o tym rozmawiac, ani
    przekazywac dalej zadan, ktore przypadkiem zapamietamy, to moze by tak
    napisac pare zadan na liscie wraz z proponowanymi rozwiazaniami.
    Ja mam takich zadan z 10 czyli 1/5 testu, nie jest to duzo, ale przyznam, ze
    moze to zaoszczedzic KUPE czasu

    to tyle w kwestii Proctera

    pzdr

    Rafał Hładyn

  • 2. Data: 2002-09-03 22:24:52
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

> [...]
    bedzie
    > wiecej takich zgloszen to wysle na liste hehe (mam nadzieje ze nikt sie

    W dalszym ciagu twierdze ze jest spier.... ocena odpowiedzi.
    Gratuluje Ci takiej oceny, a takze samooceny.
    Jednakowoz, pozostali, ktorzy sprawdzali ten test nie sa idiotami.
    Liczenie procentow, czy proporcji nie jest domena noblistow z matematyki.
    Zanim podejmiesz protekcjonalny ton, wysil sie i sprawdz dokladnie.
    Wpisalem sobie twoje "genialne" odpowiedzi, co druga wpisujac bledna.
    Teoretycznie powinienem uzyskac 6 pktow a mialem znowu 0.
    Napisalem im (P&G) maila z uwagami na ten temat, moze sie to zmieni.

    A nawiasem mowiac, nie jestes czasem testerem oprogramowania w Microsofcie ?
    "O odpalil sie Windows, raport: calkowicie OK, u mnie dziala"

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

    P.S. Myslisz ze ktos z P&G czyta ta liste ? Moze to jakas wazelina z Twojej
    strony !

  • 3. Data: 2002-09-03 23:21:56
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    " Pawel Sokolowski" wrote:
    Wpisalem sobie twoje "genialne" odpowiedzi, co druga
    > wpisujac bledna. Teoretycznie powinienem uzyskac 6 pktow a mialem
    > znowu 0.

    Ja z ciekawości tez - po wpisaniu podanyc hodp - -11 punktów
    Twoją metodą - 6 punktow
    Dziwne

    --
    Lia

  • 4. Data: 2002-09-04 07:33:44
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@N...gazeta.pl>

    Pawel Sokolowski <P...@n...org> napisał(a):

    > bedzie
    > nie

    Wiesz, w przeciwienstwie do Ciebie, u mnie bylo wszystko OK, a nie uwazam sie
    za jakiego mozgowca, wiec...

    > W dalszym ciagu twierdze ze jest spier.... ocena odpowiedzi.
    > Gratuluje Ci takiej oceny, a takze samooceny.

    Tego nie rozumiem? O co ci biega z (samo)ocena?

    > Jednakowoz, pozostali, ktorzy sprawdzali ten test nie sa idiotami.

    Tego nie pisalem i nigdy nie twierdzilem, Ty to napisales
    Mieliscie problemy, a ja robilem ten test i wyszlo mi 11pkt z takimi
    odpowiedziami. Czy cos jeszcze?

    > Liczenie procentow, czy proporcji nie jest domena noblistow z matematyki.

    Zgadzam sie, nie wiedzialem ze mam do czynienia z noblistami, w takim razie
    chyle czolo - tylko gdzie Ty tak naprawde masz problem? skoro nie w liczeniu
    procentow.

    > Zanim podejmiesz protekcjonalny ton, wysil sie i sprawdz dokladnie.
    Protekcjonalny ton? Poczytaj netykiete i pare rzeczy z nia zwiazanych a
    doczytasz sie, ze tekst przekazywany poprzez neta i nie zawsze jest taki jaki
    bys chcial zeby byl, a jezeli takie masz odczucia to sorry, ale nie po to sie
    wypowiadalem, zeby zaraz sie tlumaczyc

    > Wpisalem sobie twoje "genialne" odpowiedzi, co druga wpisujac bledna.
    dla mnie moglyby nawet byc genialne, ale byly po prostu prawidlowe.

    > Teoretycznie powinienem uzyskac 6 pktow a mialem znowu 0.
    Skoro tak, to w takim razie musze zobaczyc test ktory robiles, bo moze to juz
    jest cos innego. Odpowiedzi ktore podalem sa do testu, ktory robilem na
    poczatku lipca tego roku.

    > Napisalem im (P&G) maila z uwagami na ten temat, moze sie to zmieni.
    >
    > A nawiasem mowiac, nie jestes czasem testerem oprogramowania w Microsofcie ?
    > "O odpalil sie Windows, raport: calkowicie OK, u mnie dziala"

    komentarz pomijam, jak dla mnie to dosyc juz sarkazmu i braku konstruktywnych
    opinii

    > Pozdrawiam
    > Pawel Sokolowski
    >
    > P.S. Myslisz ze ktos z P&G czyta ta liste ? Moze to jakas wazelina z Twojej
    > strony !

    Ja tam juz bylem, wiec nie mam powodow, moze Ty za to masz?

  • 5. Data: 2002-09-04 08:22:43
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    Gratuluje czytania ze zrozumieniem (ironia jak bys sie nie domyslil)
    Ja zasygnalizowalem problem oceny testu, poparty analiza odpowiedzi nie
    wnikajac w merytoryczna ich tresc.
    Jak widac nie zrozumiales metody ani wnioskow.
    Pare osob mialo 0 pktow, a pytania sa banalne.
    Ty zrobiles test i dostales dobre odpowiedzi.
    Zamiast przyjac do wiadomosci ze u niektorych mimo podawania prawidlowych
    odpowiedzi ( przynajmniej kilku ) ocena wynosila 0, zalozyles ze jestes
    madrzejszy od nich i podajesz prawidlowe odpowiedzi z komentarzem
    obrazajacym cudza inteligencje.
    Jakby byl zamieszczony test na tabliczke mnozenia to tez bys wyslal innym
    odpowiedzi ?
    Problem nie lezy w trudnosci testu, jest banalny, problem byla ocena 0 co
    nie powinno sie zdarzyc, gdy chociaz jedno pytanie jest rachunkowe na 2
    sekundy rozwiazywania w pamieci.
    Nie trudz sie odpowiadaniem, krytyki nie umiesz przyjac a kolejnych
    impertynencji nie zamierzam czytac.

    Pawel Sokolowski

  • 6. Data: 2002-09-04 08:27:38
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > Wpisalem sobie twoje "genialne" odpowiedzi, co druga
    >
    > Ja z ciekawości tez - po wpisaniu podanyc hodp - -11 punktów
    > Twoją metodą - 6 punktow
    > Dziwne

    Ja wpisujac te same odpowiedzi kilka razy, czasem mam punkty a czasem nie.
    Problem jest techniczny, a nie merytoryczny.
    Ale prosciej sie ponabijac, ze inni to idioci.

    Pawel Sokolowski

  • 7. Data: 2002-09-04 10:27:54
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > sekundy rozwiazywania w pamieci.
    > Nie trudz sie odpowiadaniem, krytyki nie umiesz przyjac a kolejnych

    blah blah blah... blah blah blah, czy Ty w ogole umiesz czytac w wierszach
    nie pomiedzy nimi??? Nie podawalem odpowiedzi twierdzac ze jestem takim
    matolem ze nie znasz prawidlowych (ale widocznie sam tak pomyslales). Byly
    watpliwosci, wiec podalem takie, przy ktorych otrzymalem 11pkt. Jakbys czytal
    dokladniej posty to bys przynajmniej zobaczyl, ze smialem sie z tego i
    napisalem ze mam nadzieje ze nikt sie nie odezwie hahahaha :) widocznie nie
    zrozumiales tego - proponuje zebys jeszcze raz przeczytal. A poza tym mam
    dosyc obrazania mnie publicznie, jak narazie nie ublizalem Ci, wiec spasuj
    Wasc w swoich wypowiedziach troszke, oki?

    pozdrawiam

    Rafał Hładyn

  • 8. Data: 2002-09-04 10:39:07
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@N...gazeta.pl>

    Drogi Pawle, jeszcze jedno,
    sprawdzilem ten test z podanymi Wam odpowiedziami i otrzymalem 11pkt. Jezeli
    chcesz to podaj mi swoj adres e-mail a przesle ci screena - specjalnie dla
    Ciebie go zrobilem

    test zostal przeprowadzony 4 wrzesnia 2002 roku od godz 12.33 - 12.35

    pozdrawiam

    Rafał Hładyn

  • 9. Data: 2002-09-04 11:18:38
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    P...@n...org (Pawel Sokolowski) wrote in <al3cq7$qb8$1@news2.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Zanim podejmiesz protekcjonalny ton, wysil sie i sprawdz dokladnie.
    >Wpisalem sobie twoje "genialne" odpowiedzi, co druga wpisujac bledna.
    >Teoretycznie powinienem uzyskac 6 pktow a mialem znowu 0.

    A sprobowales najpierw zrobic tak jak radzil przedmowca ? Po co
    od razu te kombinacje ? Masz racje, ze "teoretycznie" powinienes
    uzyskac 6 pkt - ale moze test jest oceniany w inny sposob ?

    Wyczysc Historie i Tymczasowe Pliki Internetowe, ew. Cookies - jesli nie
    pomoze, uzyj innej przegladarki i zobacz wtedy.

    /ciach.../

    >A nawiasem mowiac, nie jestes czasem testerem oprogramowania w Microsofcie ?
    >"O odpalil sie Windows, raport: calkowicie OK, u mnie dziala"

    I po co obrazasz ludzi ? Nudzi Ci sie ? Nie masz co robic ?

    /ciach.../

    >P.S. Myslisz ze ktos z P&G czyta ta liste ? Moze to jakas wazelina z Twojej
    >strony !

    A ja nic takiego nie zauwazylem. To samo moznaby zarzucic Tobie - wazelina
    w stosunku do osob, ktorym wyszlo 0. Taka przepychanka slowna nie ma jednak
    sensu poki ktos w obiektywny sposob tego nie sprawdzi !!!

    W.

  • 10. Data: 2002-09-04 11:38:39
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    Jezeli

    Twoj brak logiki mnie poraza.
    Dyskutowac mozna z ludzmi ktorzy rozumieja argumenty, a nie bronia sie
    rekami i nogami a jedyne agrumenty jakie maja to:
    > blah blah blah... blah blah blah,

    Jezeli piszesz ze
    to jednoznacznie twierdzisz ze ci co otrzymali wynik 0, nie potrafili go
    rozwiazac.
    Nie wiem zreszta co Cie upowaznia do tego stwierdzenia, jeden poprawny wynik
    nie znaczy ze dziala prawidlowo.
    A dodanie
    sugeruje ze mozesz laskawie wytlumaczyc prawidlowe odpowiedzi.

    Jezeli ja pisze, ze przy co najmniej kilku probnych PRAWIDLOWYCH
    odpowiedziach otrzymuje 0, a Ty twierdzisz ze jest ok, bo u Ciebie
    zadzialalo, to znaczy ze zarzucasz mi klamstwo albo indolencje.
    A to jest wedlug mnie obrazliwe.

    Jak tego nie pojmujesz to wspolczuje.

    Pawel Sokolowski