PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skutecznosc wypowiedzenia umowy o prace

  • 1. Data: 2003-12-22 20:21:47
    Temat: Skutecznosc wypowiedzenia umowy o prace
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    Czy sa jakies kruczki, ktore moga spowodowac niewaznosc zlozonego
    wypowiedzenia umowy o prace?

    Komu mozna dac takie wypowiedzenie - na pewno szefowi, badz zlozyc w
    sekretarciacie (za potwierdzeniem oczywiscie), ale czy mozna rowniez
    kadrowej (to najbardziej by mi pasowalo), badz np kierownikowi dzialu?

    Dzieki

  • 2. Data: 2003-12-22 21:03:13
    Temat: Re: Skutecznosc wypowiedzenia umowy o prace
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    wyslij do firmy listem poleconym z potwierdzeniem odbioru

    andrzej

  • 3. Data: 2003-12-24 20:23:11
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > wyslij do firmy listem poleconym z potwierdzeniem odbioru

    nie bede sie wyglupial z poleconym skoro na codzien chodze do pracy, pytanie
    zadalem gdyz teraz mamy okres urlopowy, stad niektorych osob moze nie byc

    stad pozwalam sobie je ponowic:

  • 4. Data: 2003-12-27 21:24:50
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    > nie bede sie wyglupial z poleconym skoro na codzien chodze do pracy,
    pytanie
    > zadalem gdyz teraz mamy okres urlopowy, stad niektorych osob moze nie byc
    >
    > stad pozwalam sobie je ponowic:

    Przede wszystkim poinformuj o swoim zamiarze bezpośredniego przełożonego,
    okazując mu wypowiedzenie.
    Jeżeli przyjmie, to poproś o potwierdzenie odbioru na kopii. Ale raczej nie
    będzie chciał potwierdzać, tylko odeśle Cię z tym do sekretariatu lub do
    kadrowej.
    Wypowiedzenie powinno być adresowane do firmy, ewentualnie do jej szefa
    (właściciela).

    wa