PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skladki

  • 1. Data: 2004-10-19 08:39:51
    Temat: Skladki
    Od: "Adamek" <a...@g...pl>

    Witam,

    Obecnie jestem zatrudniona na umowa o pracę zawarta na okres probny w
    instytucji panstwowej. Na czas zatrudnienia (czyli jeszcze przez miesiac)
    podlegam obowiazkowemu ubezpieczeniu spolecznemu. Jednak praca zupelnie mi
    nie odpowiada i po wygasnieciu umowy nie podpisze kolejnej. Chcialabym
    podjac prace w szkole jezykowej (umowa o dzielo, umowa-zlecenie). Jak
    wowczas wyglada moja sytacja, jako platnika skladek? Czy mam obowiazek ich
    oplacania? Co stanowi podstawe wymiaru? Co z ubezpieczeniem zdrowotnym - czy
    moge nieodplatnie korzystanie ze swiadczen zdrowotnych?

    Z gory dziekuje za informacje.
    Pozdrawiam,

    Marzena