PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca bankowy w Banku Millenium

  • 1. Data: 2004-10-19 08:22:57
    Temat: Doradca bankowy w Banku Millenium
    Od: "Olo" <n...@o...pl>

    Witam!

    Czy praca doradcy bankowego (Millenium Biznes) w Banku Millenium jest pracą
    stacjonarną w placówce, czy jest to szeroko rozumiana akwizycja w terenie wśród
    firm? Ktoś może podać więcej informacji? Jak w ogóle pracuje się w Millenium?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2004-10-19 10:57:07
    Temat: Re: Doradca bankowy w Banku Millenium
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Olo <n...@o...pl> wrote:
    informacji? Jak w ogóle
    > pracuje się w Millenium?

    W ostatnim Home&Market pisali, ze slaaaabo, baaardzo slabo. (pensja i
    warunki pracy).
    Ale to jest powszechnie znana informacja akurat.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-19 21:27:46
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Jak w ogóle pracuje się w Millenium?

    ..mam kolezanke pracujaca w tym banku...nie poleca...placa i warunki
    marniutkie..

    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2004-10-20 07:22:14
    Temat: Odp: Doradca bankowy w Banku Millenium
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik Adam <...@...c> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cl40sk$s13$...@n...onet.pl...

    > ..mam kolezanke pracujaca w tym banku...nie poleca...placa i warunki
    > marniutkie..

    co to znaczy marniutkie pliss konkrety bo to ze ktos powie ze np 1500
    to marniutko albo 5000 to tez dla niego marniutko:S