PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie odnosnie CV i Listu

  • 1. Data: 2004-10-18 22:34:19
    Temat: Pytanie odnosnie CV i Listu
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Mam problem. Chce zatrudnic sie jako sprzedawca w autoryzowanym punkcie
    sieci Era. I tu zaczyna sie muj problem. Otoz mam juz doswiadczenie (i
    tygodniowe szkolenie) w sprzedazy na stanowisku doradcy klienta biznesowego
    sieci Idea. (chodzenie po firmach i namawianie do przejscia na idee). Jednak
    ze wzgledu na to ze trzeba bylo chodzic na nogach po 3 tygodniach sam
    zrezygnowalem z tej pracy. Rozwiazanie umowy nastopilo za porozumieniem
    stron.
    I teraz nie wiem czy pisac ze pracowalem miesiac w idei czy lepiej to
    pominac?
    Jesli napisac w cv ze pracowalem to w liscie motywacujnym wypada to jakos
    zaznacyc ze zrezygnowalem z pracy ze wzgledu na duza ilosc chodzenia na
    nogach czy jakos tak?
    Jak sadzicie czy taka inforamcja ze pracowalem miesiac nie zniecheci
    przyszlego pracodawcy? (pomysli ze wywalili mnie po miesiacu za brak
    wynikow...)

    Z gory dzieki za podpowiedzi.
    aaa to chyba wazne. Jestm mlody bo mam 20 lat.

  • 2. Data: 2004-10-19 04:09:00
    Temat: Re: Pytanie odnosnie CV i Listu
    Od: RaLFi <r...@w...pl>

    Tapio wrote:
> [...]
    > stron.
    > I teraz nie wiem czy pisac ze pracowalem miesiac w idei czy lepiej to

    Proponuję napisać o dotychczasowych doświadczeniach. Skoro praca w nowym
    miejscu ma charakter stacjonarny, możesz śmiało przekonywać przyszłego
    pracodawcę o powodach odejścia z Idei, a fakt znajomości tematu zawsze
    stawia cię na lepszej pozycji.

    > Jesli napisac w cv ze pracowalem to w liscie motywacujnym wypada to jakos
    > zaznacyc ze zrezygnowalem z pracy ze wzgledu na duza ilosc chodzenia na
    > nogach czy jakos tak?

    Napisz, że branża jest zgodna z twoimi planami, zainteresowaniami itd.,
    natomiast charakter pracy naganiacza niezbyt ci odpowiadał i stąd twoja
    decyzja o odejściu. No i przygotuj jakieś dane dotyczące choćby
    najmniejszych sukcesów w sprzedaży (jeśli były :))

    > Jak sadzicie czy taka inforamcja ze pracowalem miesiac nie zniecheci
    > przyszlego pracodawcy? (pomysli ze wywalili mnie po miesiacu za brak
    > wynikow...)

    Powiem szczerze, że miałem dwa 3-miesięczne epizody w swojej historii i
    jakoś nie zniechęcało to przyszłych chlebodawców. Grunt to pomysł na
    obróceniu tego w zaletę ;)

    > Z gory dzieki za podpowiedzi.
    > aaa to chyba wazne. Jestm mlody bo mam 20 lat.

    Tym lepiej :))

    Powodzenia

    RaLFi

  • 3. Data: 2004-10-21 12:55:02
    Od: "livia" <s...@p...pl>

    Ważne jest jak dawno temu byłeś zatrudniony w poprzedniej firmie.
    Musisz pamiętać, że jeśli powiesz, że nie miałeś ochoty chodzić to zaświecisz
    w ten sposób wszystkie lampki alarmowe u przyszłego pracodawcy. Lepiej
    powiedzieć, że nie lubisz sprzedaży agresywnej. Jesteś świetny jako doradca
    ale zupełnie Ci nie idzie wciskanie ludziom kitu. Spełniasz się kiedy ktoś do
    ciebie przychodzi i sam zadaje Ci pytanie. Ty wtedy rośniesz, rozwijasz
    skrzydła i jesteś w stanie sprzedać wszystko. Jednak jak masz siegnąć po
    telefon i gadać teksty w stylu " może komórkę pan kupi, kup pan komórkę,
    zobacz pan jakie mamy fajne telefony, niech pan nie odkłada słuchawki. Acha,
    nie interesuje to pana. To moze zainteresuje pana jakiś telefon itd" To
    zaczyna CI się robić zimno. Tego nie potrafisz. Masz zbyt duży szacunek do
    ludzi. Zbyt bardzo Ci na nich zależy.
    W ten sposób usprawiedliwisz swoje niedociągnięcia. jednocześnie dasz do
    zrozumienia, że będziesz bardzo wartościowym pracownikiem.
    Jak ja od kogoś słyszę, że mu się czegoś nie chciało i dlatego się zwolnił to
    od razu pokazuję drzwi. Bo istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, ze i tym
    razem coś mu się nie spodoba, nie będzie mu się chciało. A skoro kogoś
    zatrudniam to oczekuję dokladności i zaangażowania. Dlatego poszukam kogoś
    innego.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl