PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skierowanie na badania okresowe

  • 1. Data: 2002-10-21 17:37:12
    Temat: Skierowanie na badania okresowe
    Od: "Xtruka" <x...@i...pl>

    Witam,
    czy ktoś może mi powiedzieć w jakiej sytuacji pracodawca może wysłać
    pracownika na badania okresowe???
    Zgodnie z terminem kolejne badania okresowe mam pod koniec 2003r, jednak
    chciałbym by pracodawca skierował mnie na badania już teraz z uwagi na
    pogorszenie stanu zdrowia.
    Nie chodzI tu o nieobecnośc trwającą ponad 30dni, ani też o niemożnośc
    wykonywania pracy, zapisy w prawie dotyczące tych sytuacji znalazłem i wiem
    jak to wygląda.
    Chodzi jednak o pogorszenie stanu zdrowia, konkretnie o pogorszenie wzroku.
    Pracodawca oczekuje podania z załączoną historią choroby.
    Chciałbym wiedzieć czy istnieją przepisy określające z jakim pogorszeniem
    wzroku można być skierowanym na badania i czy pracodawca może odmówic
    wysłania mnie na takie badania?
    Czy istnieją zapisy w prawie określające tryb wysyłania na badania okresowe
    w przypadku pogorszenia stanu zdrowia??