PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zdobyć PIENIĄDZE !!!

  • 1. Data: 2002-10-21 14:50:59
    Temat: Jak zdobyć PIENIĄDZE !!!
    Od: "MPX" <m...@i...pl>

    PROGRAM MLM

    NIE KASUJ TEGO! PRZECZYTAJ!

    A ZAROBISZ WIELKIE PIENIĄDZE !

    TO DZIAŁA ZNAKOMICIE!!

    PRACUJĘ NA TYM PROGRAMIE OD JEDNEJ DO DWÓCH GODZIN DZIENNIE, OPRACOWUJĄC
    ZAMÓWIENIA I WŁĄCZAJĄC W TO DROGĘ DO BANKU!!!

    A więc zacznij i zobaczysz, że będziesz zadowolony z tego, że tak zrobiłeś!!

    ZAROBISZ 100.000 DOLARÓW W CIĄGU ROKU ZA REKLAMĘ
    W INTERNECIE I WYSYŁANIE E-MAILÓW!!!

    Szanowny przyjacielu, przyjaciółko,

    Możesz zarobić 50.000 dolarów i więcej w ciągu 90 dni za przesyłanie
    e-maili. Myślisz, ze to niemożliwe? Przeczytaj szczegóły, nie ma w tym
    żadnego podstępu, po prostu zrób sobie ogłoszenie w Internecie, albo posyłaj
    swoje e-maile i będziesz na drodze do finansowej niezależności.

    Dziękuję za Twój czas i zainteresowanie. To jest list, o którym niedawno
    pisały gazety. Ze względu na popularność tego listu w Internecie, główny
    nocny dziennikarski program w USA poświęcił cały show na wyjaśnienie i
    zbadanie, czy niżej opisany program może rzeczywiście przynieść ludziom
    pieniądze. Było też przeprowadzone badanie, czy ten program jest legalny.
    Wyniki badań raz na zawsze potwierdzają, że nie doszło do naruszenia żadnego
    prawa i zarządzenia. Pomogło to ludziom zobaczyć, jak jest to prosty,
    nieszkodliwy i zabawny sposób zarabiania pieniędzy w domu. Zrozumiesz po
    wypróbowaniu.

    A WIĘC WSZYSTKO JEST TUTAJ!!!

    Dobrą zarobkową okazją jest ta, którą możesz się zainteresować. Można zaczać
    już minimalnym wkładem i zarobkiem, program jest wprost:

    WSPANIAŁY!!!

    Chcesz zarobić 50.000 dolarów USA w mniej niż 90 dni?! Proszę zaznajomić się
    z tym programem, z początku też nie wierzyłem, ale tak jest !!!! Potem
    przeczytaj to sobie JESZCZE RAZ!

    TO JEST LEGALNA OKAZJA, JAK ZAROBIĆ SOBIE PIENIĄDZE

    Osobisty kontakt z ludźmi nie jest konieczny (jak w innych podobnych
    ofertach)!!! Możesz pracować swym własnym rytmem. Najlepszą sprawą jest to,
    że nie musisz nigdy opuszczać swego mieszkania, z wyjątkiem wysyłania i
    odbierania poczty.

    O ile wierzysz, że pewnego dnia będziesz mógł sobie zrobić wielką przerwę,
    na którą czekasz. TAK TO JEST WŁAŚNIE TO!!!

    Po prostu postępuj według tej instrukcji i Twój sen spełni się. Ten
    komercyjny program zamówieniowy, MULTI-LEVEL-E-MAILOWY działa wyśmienicie w
    100 % . E-mail jest handlowym narzędziem przyszłości. Wykorzystaj tę
    niekomercyjną metodę ogłoszeniową. Zrób to natychmiast !!!! Im dłużej
    będziesz czekał, tym więcej ludzi będzie robiło ten biznes. Weź sobie
    kawałek TEJ AKCJI!!! MULTI-LEVEL-MARKETING (MLM) nareszcie osiągnął sukces.
    Naucza się go w Harwardzkiej Szkole Handlowej i po badaniach
    przeprowadzonych przez Standford, jak również dziennik Wall Street,
    opublikowano, ze 50-60% wszystkich towarów i usług będzie do końca
    tysiąclecia sprzedawane za pośrednictwem multi-levelowych sposobów. Jest to
    multi-bilionowo dolarowy przemysł i z 500.000 amerykańskich milionerów
    całych 20% (100.000) uzyskało swoje bogactwo w ciągu ostatnich paru lat i to
    dzięki MLM. I co więcej, statystyka dowodzi, ze 45 ludzi dziennie staje się
    milionerami dzięki MULTI-LEVEL-MARKETINGOWI. Możliwe, że już słyszałeś o
    tym, jak w lecie Donald Trump odwiedził show Davida Lettermana. Dave zapytał
    się go, co by zrobił, gdyby wszystko stracił i musiał zacząć od początku.
    Trump bez wahania odpowiedział, że znalazłby sobie dobrą spółkę MLM i
    rozpocząłby pracować. Publiczność zaczęła gwizdać, nie zgadzała się. On
    popatrzył na widownię i poważnie odpowiedział: "Dzięki temu jestem tutaj na
    górze a wy tam na dole!". Z sieciowym marketingiem macie dwie możliwości
    zarobku. Bezpośredni zarobek ze sprzedaży, którą zrobicie sami i z obrotów
    ludzi, których wciągniecie do biznesu. Nie kończący się przypływ zarobku
    jest tajemnicą bogactwa. To oznacza jedną czasową albo finansową inwestycję,
    a potem zarabiać znowu i znowu. W sieciowym marketingu to oznacza zarobki za
    pracę innych. Załączona informacja jest o tym, co mi się wyślizgnęło z rąk.
    Na szczęście znowu sobie wszystko przeczytałam i przemyślałam.

    ********

    Na przykład pan Jerry Proctor.

    Przed dwoma laty zlikwidowana została moja pozycja w firmie, dla której
    pracowałem przez ostatnich piętnaście lat. Po kilku nieudanych rozmowach o
    pracy postanowiłem założyć swój własny biznes. W ciągu ubiegłych lat
    przeszedłem różne finansowe kryzysy. Zadłużyłem się u swojej rodziny,
    przyjaciół i wierzycieli na ogólną sumę ponad 35.000 dolarów. Musiałem dać
    pod zastaw swój dom, żebym mógł zabezpieczyć swoją rodzinę i biznes. W TYM
    MOMENCIE stało się coś bardzo ważnego w moim życiu a więc piszę, abym mógł
    podzielić się tym z Wami. W połowie grudnia 1997 roku otrzymałem e-mail z
    tym właśnie programem. Całe pół roku przedtem szukałem różnych okazji
    zarobkowych. Wszystkie programy, które otrzymałem nie były efektywne
    (przynajmniej według mojego mniemania). Były albo zbyt skomplikowane, albo
    wymagały wielkich inwestycji i takiego wkładu, którego nie posiadałem. Nie
    miałem ochoty tracić reszty pieniędzy po to, żeby sprawdzić czy to
    funkcjonuje. Jak już powiedziałem, w grudniu 1997 roku otrzymałem ten oto
    program. Nie prosiłem o to, dostałem go podobnie jak Wy. Dzięki Bogu za to!
    Przeczytałem go kilkakrotnie, ponieważ nie mogłem w to uwierzyć i
    postanowiłem spróbować. Mogłem właśnie inwestować tyle, na ile mogłem w
    danym momencie sobie pozwolić. Ale tak jak Wy byłem ciągle nieufny i trochę
    obawiałem się o legalność tej sprawy. Zapytałem, więc o to u U.S. Post
    Office (1 - 800 - 725 - 2061 24 Hrs) i oni potwierdzili mi, ze jest to
    legalne!!! Po wykluczeniu nielegalności powiedziałem sobie, dlaczego bym nie
    mógł spróbować. Posłałem około 10.000 e-maili. Zapłaciłem około 15 dolarów
    za mój czas on-line. Wspaniałą rzeczą w e-mailu jest to, że nie potrzeba
    niczego drukować i wystarczy tylko wysyłać. Ponieważ wszystkie zamówienia są
    dokonywane przez e-mail, moją inwestycją był tylko mój czas, który
    przesiedziałem przy komputerze. Mówię Wam tak, jak to jest i wierzę, ze nie
    będziecie oszukani, ale i ja obiecałem, że nikogo nie oszukam, niech to
    kosztuje, ile chce. W czasie krótszym niz tydzień zacząłem otrzymywać
    zamówienia na RAPORT nr 1. Do 13 stycznia 1998 roku otrzymałem 26 zamówień
    na RAPORT nr 1. Waszym celem jest uzyskanie przynajmniej 20 zamówień na
    RAPORT NR 1 DO DWÓCH TYGODNI. O ILE ICH NIE ZYSKACIE, ROZEŚLIJCIE WIĘCEJ
    TYCH PROGRAMÓW, AŻ JE OTRZYMACIE. Mój krok na zarobienie 50.000 dolarów za
    90 dni był zrobiony. Do 30 stycznia 1998 roku otrzymałem 196 zamówień na
    RAPORT nr 2. Waszym celem jest otrzymanie minimum 100 zamówień na RAPORT nr
    2 do dwóch tygodni. O ile się tak nie stanie, trzeba rozesłać więcej
    programów. Jak je będziecie mieli, tak wszystko będzie w najlepszym porządku
    i Wy z pewnością otrzymacie swoich 50.000 dolarów.

    Ja miałem 196 zamówień na RAPORT nr 2, czyli o 96 więcej, niz potrzebowałem.
    Czyli mogłem siedzieć i się relaksować. Do 1 marca 1998 roku zyskałem ze
    swoich 10.000 odesłanych e-maili 58.000 dolarów i każdego dnia nadchodziły
    dalsze. Zapłaciłem wszystkie swoje długi i kupiłem sobie samochód. Proszę
    nie żałuj swojego czasu i dokładnie przeczytaj ten program. NA ZAWSZE ZMIENI
    TO TWOJE ŻYCIE!!! Pamiętaj jednak, że program nie będzie działać, o ile go
    nie spróbujesz! Ten program działa, ale musisz dokładnie dotrzymać zasady.
    Specjalna rada: nie próbuj dawać Twego nazwiska tam, gdzie nie ma być. To by
    nie działało a Ty straciłbyś na tym mnóstwo pieniędzy. Co więcej, przy
    zmianach danych w adresach inaczej, niż jest w instrukcji, staje się to
    nielegalne i w wypadku tak wielkich zarobków, jakie osiąga się na bieżąco,
    Urząd Finansowy z pewnością Cię znajdzie. Ale powtarzam znów, że w wypadku
    dotrzymania niżej przedstawionego postępowania idzie o legalne
    przedsięwzięcie! Abyś osiągnął swój cel, potrzebujesz zyskać 20 i więcej
    zamówień na RAPORT nr 1 oraz 100 i więcej zamówień na RAPORT nr 2. W tym
    wypadku zarobisz 50.000 dolarów albo i więcej już w ciągu 90 dni! JA JESTEM
    ŻYWYM DOWODEM TEGO, ŻE TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!!! Jeżeli postanowiłeś, ze nie
    będziesz uczestniczyć w tym programie, to naprawdę żałuję. Jest to przecież
    naprawdę wspaniała okazja z minimalnym ryzykiem i wkładem! Jeżeli chcesz
    uczestniczyć, śledź to postępowanie i wkrocz na drogę do finansowej
    niezależności. Jeżeli masz swój własny interes, albo chcesz zacząć, możesz
    to brać jako dobrą okazję. JA TO ZROBIŁEM!!!

    Z pozdrowieniami Jerry Proctor.

    P.S. Umiecie sobie wyobrazić, jak wygląda 11.700 sztuk w 5-cio dolarowych
    banknotach (58.000 dolarów) poskładanych obok siebie na kuchennym stole?!

    TO JEST WSPANIAŁE!!!

    UWAGA OSOBISTA OD TWÓRCY TEGO PROGRAMU

    ********

    Zanim przeczytasz i zaznajomisz się z tym programem i raportami, musisz
    wiedzieć, że program ten, jest w pełni legalny i nie był wymyślony przez
    żadnego amatora. Pozwól mi, żebym Ci powiedział coś o sobie. Przez całych 10
    lat miałem swój, przynoszący zyski biznes. Potem w 1979 roku moje
    przedsiębiorstwo zaczęło upadać. Robiłem wszystko, co przedtem przynosiło mi
    zyski, ale nadaremnie. Nareszcie zrozumiałem, że winę za to nie ponoszę ja,
    ale gospodarka, która nam towarzyszyła od roku 1945. Nie muszę Ci objaśniać,
    jaki to miało wpływ na bezrobocie, wielu z Was to na pewno wie z własnego
    doświadczenia. Było mnóstwo upadków i bankructwa. Średnia warstwa ginęła, i
    ci, co nie wiedzieli, padali niżej aż do biedy. Jak mówi znane przysłowie
    "BOGACI SĄ CORAZ BOGATSI A BIEDNI SĄ CORAZ BIEDNIEJSI". Tradycyjne metody
    zarobku nie zrobią z Was bogaczy i inflacja też ma na to znaczny wpływ.

    Właśnie dostałeś list, który pomoże Ci uzyskać finansową wolność aż do końca
    życia, i to BEZ RYZYKA i z MINIMALNYM WYSIŁKIEM. W przyszłych miesiącach
    możesz zarobić więcej pieniędzy, niż kiedykolwiek mogłeś sobie wyobrazić.
    Muszę także podkreślić, ze ja z tych pieniędzy nie zobaczę ani centa. I
    również nikt z tych ludzi, którzy wykonywali z tym programem testy. Ja
    zarobiłem już sobie 4.000.000 dolarów!!! Z programem przestałem pracować po
    rozesłaniu 16.000 programów. W tej chwili jestem właścicielem kilku firm,
    które pracują nad podobnymi programami. Śledź program DOKŁADNIE WEDŁUG
    INSTRUKCJI. W żaden sposób go nie zmieniaj. Działa dokładnie tak, jak był
    opracowany. Nie zapomnij odesłać e-mailowej kopii tego programu każdemu, o
    kim pomyślisz! Jeden człowiek, który dostanie od Ciebie program, może
    odesłać aż 50.000 kopii ... i Twoje nazwisko będzie na każdej kopii!!!
    Proszę pamiętać, że im więcej programów zostanie odesłanych, tym więcej
    możliwych klientów możesz pozyskać! Czyli, przyjacielu, daję Ci okazję,
    informacje, materiały, wszystko dlatego, abyś mógł uzyskać finansową
    niezależność. TERAZ WSZYSTKO ZALEŻY TYLKO OD CIEBIE! POMYŚL O TYM zanim
    skasujesz ten e-mail ze swojej skrzynki, tak jak to niemalże zrobiłem ja.
    Użycz sobie trochę czasu, przeczytaj i podumaj o tym. Jeżeli weźmiesz ten
    najgorszy wariant - i tak będzie to dużo pieniędzy. W najgorszym wypadku
    zwróci Ci się Twój wkład. Wszystkie wątpliwości rozpłyną się, jak tylko
    dostaniesz pierwsze zamówienie. TO DZIAŁA!!!!

    Jody Jacobs, Richmond, VA.

    TUTAJ JEST TEN WSPANIAŁY PROGRAM, KTÓRY POZWOLI CI ZAROBIĆ TYSIĄCE
    DOLARÓW!!!

    ********

    INSTRUKCJA: Ta metoda zarabiania pieniędzy naprawdę działa w 100%

    Jestem pewny, że możesz zarobić ponad 50.000 dolarów w nadchodzących 90
    dniach. Zanim powiesz "głupstwo"..., proszę przeczytaj uważnie ten program.
    To nie jest łańcuchowy list, ale wspaniała, legalna okazja do zarobienia
    pieniędzy. O co właściwie chodzi? Tak jak w każdym multi-level handlu
    budujemy swój handel w ten sposób, że uzyskujemy nowych partnerów i
    sprzedajemy swoje towary. ZAMÓWIENIA PRZESYŁANE SĄ PRZEZ POCZTĘ I SĄ
    WYSYŁANE PRZEZ E-MAIL, więc nie dochodzi do osobistego kontaktu. Pracujesz w
    domu albo w biurze. To jest największa multi-level okazja na świecie!!! I TY
    TO MUSISZ ZROBIĆ!!

    1. 1. Zamów sobie wszystkie cztery RAPORTY (rady i instrukcje) z
    następującej listy (nie możesz ich sprzedawać dopóki ich nie otrzymasz).

    Za każdy raport poślij 5 dolarów w gotówce (amerykańskie dolary dlatego, że
    chodzi o zainteresowanych z całego świata), napisz NUMER I NAZWĘ RAPORTU,
    TWÓJ E-MAIL ADRES I TWÓJ ADRES DOMOWY (na wypadek ewentualnych problemów) i
    poślij osobie, której nazwisko jest napisane na liście załączonej z
    RAPORTEM.

    Jeżeli nie mieszkasz w USA, musisz sobie najpierw kupić cztery 5-cio
    dolarowe banknoty.

    SPRAWDŹ, CZY NA KOPERCIE NAPISAŁEŚ SWÓJ ADRES NA WYPADEK KOMPLIKACJI Z
    DORĘCZENIEM!!!

    Radzę odesłać listy jako POLECONE (w przeciwnym wypadku może stać się to, że
    o Twoje zarobione pieniądze będziesz dzielił bez Twojej wiedzy z nieuczciwym
    pracownikiem poczty) i POCZTĄ LOTNICZĄ (w wypadku, gdy chodzi o
    zagranicznego adresata - przesyłka zwyczajna mogłaby wędrować na przykład i
    2 miesiące!).

    Kiedy przesyłasz swoje zamówienie sprawdź, czy zamawiasz wszystkie raporty,
    będziesz je potrzebował, abyś mógł je ułożyć w swoim komputerze, i potem
    sprzedawać ich kopie. Naprawdę potrzebujesz te raporty, w przeciwnym wypadku
    ludzie nie będą od Ciebie mieli co zamówić i co więcej, te raporty zawierają
    podstawowe informacje o tym, jak możesz osiągnąć sukces!!

    Za kilka dni dostaniesz raporty drogą e-mailową (4 sztuki), każdy z innego
    e-mailu. Ułóż je sobie w swoim komputerze, abyś je miał przygotowane do
    odesłania dla TYSIĘCY LUDZI, KTÓRZY u Ciebie będą wykonywać zamówienia.

    2. 2. BARDZO WAŻNE - w żadnym wypadku, ani w żaden sposób, nie zamieniaj
    nazwisk ludzi, którzy są na liście załączonej z raportem, postępuj jedynie
    tak, jak jest napisane w punktach a - f, ponieważ inaczej stracisz większość
    swoich zarobków. Kiedy zrozumiesz, jak to działa, będziesz wiedział,
    dlaczego to nie działa w wypadku, kiedy dokona się zamiany. Metoda była
    wypróbowana, o ile nie dotrzymasz postępowania, nie będzie nigdy
    funkcjonować!!

    a. a. Popatrz na listę dostępnych raportów.

    b. b. Kiedy zamówisz sobie raporty, weź ten list i skasuj nazwisko i adres z
    RAPORTU nr 4. Ten człowiek ukończył cykl i z pewnością już uzyskał swoje
    50.000 dolarów.

    c. c. Przesuń nazwisko i adres z RAPORTU nr 3 na pozycję w RAPORCIE nr 4.

    d. d. Przesuń nazwisko i adres z RAPORTU nr 2 na pozycję w RAPORCIE nr 3.

    e. e. Przesuń nazwisko i adres z RAPORTU nr 1 na pozycję w RAPORCIE nr 2.

    f. f. Wpisz swoje nazwisko i swój adres na pozycję w RAPORCIE nr 1.

    Proszę o skontrolowanie, czy wszystkie nazwiska i adresy zostały dobrze
    wpisane!!

    ZRÓB TO SAMO I W ANGIELSKIEJ CZĘŚCI TEGO KOMPLETU!!!

    3. 3. Weź sobie cały list i ze zmienioną listą nazwisk i wpisz do swojego
    komputera. Nie rób żadnych zmian w części INSTRUKCJA!!! Twój finansowy
    udział w tym handlu jest praktycznie minimalny (z pewnością możesz sobie
    pozwolić wyłożyć 20 dolarów, ewentualnie możesz umówić się z kolegami, z
    którymi możesz złożyć się, będzie Was więcej na wysyłanie ogłoszeń i na
    przesyłanie e-maili i co więcej, będziecie mogli przesyłać ich więcej!).

    Na pewno już masz połączenie INTERNETOWE i bezpłatny e-mail! Abyśmy Ci
    pomogli z Twoim marketingiem, 4 raporty, które sobie zamówiłeś udostępnią
    Tobie bardzo cenne informacje o tym jak, na przykład, przesyłać grupowe
    e-maile, gdzie znaleźć tysiące możliwości o tym, gdzie można umieszczać
    ogłoszenia za darmo itp. Dostaniesz także informacje o INTERNETOWYCH KLUBACH
    MARKETINGOWYCH takich, jak jeden z największych: INTERNET MARKETING
    RESOURCES (IMR).

    Tutaj znajdziesz miejsce, gdzie internetowi handlowcy z całego świata
    nawzajem wymieniają sobie informacje o tajemnicach swoich sukcesów. Klub
    również udziela za darmo internetowe instrumenty, usługi na wytworzenie
    WŁASNEGO INTERNETOWEGO HANDLOWANIA. Za darmo przesyła oprogramowanie do
    przesyłania grupowych e-maili i co tydzień publikuje aż 1.000 000 nowych
    e-mailowych adresów. Również poradzi Tobie, gdzie uzyskać za darmo strony
    WEB, jak uzyskać NAJWYŻSZE oceny w poszukiwaczach dla Twojej strony, jak
    możesz sprzedawać swój towar za pomocą ogłoszeń, posyłać biuletyny i udziela
    mnóstwo dalszych rad.

    Adres IMR to: http://www.marketingontheweb.net. Przykład adresu z listą i
    poszukiwaczami e-mailowych adresów: http://www.Whowhere.lycos.com/Email
    http://www.infospace.com/info/email.htm.

    Istnieją dwie główne metody na wybudowanie sobie dolnych linii:

    METODA nr 1 - PRZESYŁANIE GRUPOWYCH E-MAILI.

    Powiedzmy, że chcesz rozpocząć w niepełnym wymiarze, tylko abyś wiedział,
    jak to działa. Załóżmy, że Ty i wszyscy Twoi zainteresowani roześlecie tylko
    2000 e-maili (każdy z Was).

    Również załóżmy, że będziesz miał tylko 0,5% odpowiedzi. Jeżeli będziesz
    używał dobrej listy, to nawet 1%. Również wielu ludzi wyśle zamiast 2.000,
    więcej niż sto tysięcy tych programów. Ale mówmy o tym przykładzie, posłałeś
    2.000 programów. Z 0,5% odpowiedzi jest tylko 10 zamówień na RAPORT nr 1.
    Tych dziesięcioro ludzi przesłało 20.000 programów, co oznacza przy 0,5% 100
    zamówień na RAPORT nr 2. Tych 100 odeśle 2.000 programów a Ty otrzymasz
    1.000 zamówień na RAPORT nr 3, a o ile ten 1.000 odeśle 2.000 swoich
    programów, to znaczy, że przy 0,5% uzyskasz 10.000 zamówień na RAPORT nr 4.
    To oznacza 10.000 5-cio dolarowych banknotów USA w gotówce!!!! Twój
    całkowity zarobek w tym wypadku czyni 50 + 500 + 5 000 + 50 000 = 55 550
    dolarów USA!!!!! Pamiętaj, że to jest założenie dla 1990 ludzi. Ci, którzy
    nie będą chcieli uczestniczyć, po prostu ten e-mail skasują i nic im to nie
    zrobi! Spróbuj o tym chwilę podumać!! Co by było, gdyby każdy posłał zamiast
    2.000, 100.000 programów?! Wierz mi, że ludzie to zrobią, możliwe, że i
    więcej! I na marginesie: Twój wkład jest minimalny... Już masz internetowe
    połączenie i bezpłatny e-mail! RAPORT nr 2 Ci pokaże najlepsze metody
    gromadnego przesyłania e-maili i gdzie da się uzyskać listę adresów.

    METODA nr 2 - BEZPŁATNE OGŁASZANIE W INTERNECIE.

    1. 1.Załóż swoją stronę WWW
    Ogłaszanie w internecie jest łatwe i istnieją tysiące BEZPŁATNYCH miejsc na
    ogłoszenia. Powiedzmy, że zaczniesz skromnie, tak tylko, abyś poznał, czy to
    działa. Twoim celem jest uzyskać tylko 10 ludzi do pierwszego poziomu.
    (Umieszczenie bezpłatnych ogłoszeń w internecie uzyska nieco większy rozgłos
    i odzew). Dalej powiedzmy, że każdy z Twojej organizacji uzyska tylko 10
    ludzi. Śledźmy ten przykład i zobaczymy, co się stanie:

    2. 2. poziom 1 - Twoich 10 członków z 5 dolarami USD ... 50 dolarów

    3. 3. poziom 2 - 10 członków od tych 10-ciu (5 USD x 100) ... 500 dolarów

    4. 4. poziom 3 - to już jest 1.000 członków (5 USD x 1.000) ... 5.000
    dolarów.

    5. 5. poziom 4 - 10.000 członków (5 USD x 10 000) 50.000 dolarów.

    Razem 55.550 dolarów amerykańskich. Pamiętaj, że to jest przykład dla 10
    członków. Wielu ludzi uzyska kilkuset członków!!! POMYŚL O TYM!!!

    Wszystko, co musisz zrobić za każde otrzymane 5 dolarów amerykańskich, to
    wysłanie danej osobie e-maila z zamówionym Raportem. TO JEST WSZYSTKO!!!
    ZAWSZE ZAŁATWIAJ ZAMÓWIENIA W TYM SAMYM DNIU, KIEDY JE OTRZYMASZ!!!! To Ci
    zagwarantuje, że e-maile, które będą rozsyłane z Twoim nazwiskiem, będą
    miały pierwszeństwo, ponieważ oni nie mogą umieszczać ogłoszeń, dopóki nie
    będą mieli raportu!!!

    ******** Zamów sobie każdy z nich według numeru i nazwiska ********

    Uwaga: ZA KAŻDY RAPORT MUSISZ POSŁAĆ 5 dolarów amerykańskich W GOTÓWCE.
    CZEKI NIE SĄ AKCEPTOWANE!!

    Sprawdź, czy zapłaciłeś prawidłowo, przede wszystkim, kiedy osoba, u której
    raport zamawiasz, mieszka za granicą.

    To jest bardzo ważne, ponieważ o ile nie zapłacisz prawidłowo, poczta nie
    dojdzie i Ty nie otrzymasz swojego raportu. Dolicz sobie dostateczną ilość
    czasu, abyś wszystko zrobił prawidłowo, ponieważ to jest podstawą Twojego
    biznesu. Jeżeli nie masz pewności, ile masz zapłacić za znaczki, lepiej
    zapytaj na poczcie i oni już załatwią to za ciebie, aby list doszedł w
    porządku.

    Zapakuj gotówkę chociaż w dwa papiery żeby nie było widać pieniędzy bo
    czasami mogą zginąć gdzieś po drodze(kiedy nie mieszkasz w Stanach
    Zjednoczonych, trzeba najpierw kupić cztery 5-cio dolarowe banknoty).

    Dołącz zamówienie i na każdym z listów napisz:

    a. a. numer i tytuł raportu, który zamawiasz,

    b. b. Twój adres e-mailowy,

    c. c. Twoje nazwisko i adres domowy.

    TRZEBA ZAMAWIAĆ RAPORTY JUŻ TERAZ!!!

    RAPORT #1 The insider´s Guide to Advertising for Free on the Internet

    RAPORT #1 od: Marcin Poręba, Jamnica 138, 33-300 Nowy Sącz, Poland

    RAPORT #2 The insider´s Guide to Sending Bulk E-mail on the Internet

    RAPORT #2 od: Adam Niewęgłowski, ul. 17 Pionierów 11, 66-600 Krosno
    Odrzańskie, Poland.

    RAPORT #3 The Secrets to Multilevel Marketing on the Internet

    RAPORT #3 od: Tomasz Wójcik, ul. Kłosowa 75, 10-819 Olsztyn, Poland.

    RAPORT #4 How to become a Milionaire utilising the Power of Multilevel
    Marketing and the Internet

    RAPORT #4 od: Krzysztof Jagodziński, ul. Orzeszkowej 3/50, 62-400 Słupca,
    Poland.

    Około 50.000 nowych ludzi podłącza się do internetu każdego miesiąca.

    RADY PROWADZĄCE DO SUKCESU

    MIEJ TO ZA SWÓJ INTERES. Postępuj szybko, zawodowo i kieruj się
    instrukcjami.

    Zamów cztery Raporty NATYCHMIAST, abyś je miał, kiedy do Ciebie będą
    nadchodzić zamówienia, ponieważ kiedy otrzymasz 5 dolarów, MUSISZ
    natychmiast przesłać żądany raport!

    TRZEBA PRZESYŁAĆ ZAMÓWIENIA TEGO SAMEGO DNIA KIEDY NADEJDĄ!!!!!!!

    Trzeba być cierpliwym i nie poddawać się! Jeżeli będziesz dotrzymywał
    wskazówek, wtedy dojdziesz do sukcesu !!

    NAJWAŻNIEJSZE JEST, ABYŚ WIERZYŁ W SIEBIE I W TO, ŻE OSIĄGNIESZ
    SUKCES!!!!!!!!!

    TWOJA DROGA DO SUKCESU

    RZĄDŹ SIĘ wskazówkami i na pewno osiągniesz sukces. Jeżeli nie otrzymałeś 20
    zamówień na Raporty nr 1 do dwóch tygodni, trzeba kontynuować ogłaszanie i
    przesyłać
    e-maile, dopóki ich nie otrzymasz (20 zamówień). Potem za kilka tygodni
    otrzymasz zamówienia na Raport nr 2. Jeżeli tak się nie stanie, trzeba dalej
    przesyłać i ogłaszać dopóty, dopóki do tego nie dojdzie. Kiedy już otrzymasz
    100 zamówień na Raport nr 2, MOŻESZ ZACZĄĆ SIĘ RELAKSOWAĆ, bo wtedy system
    działa już sam i Twoja gotówka będzie już napływać sama od siebie.

    WAŻNE DO ZAPAMIĘTANIA: Kiedy już Twoje nazwisko posuwa się na liście w dół,
    dostaniesz się do drugiego Raportu, więc możesz obserwować swój postęp i to,
    który raport u Ciebie ludzie zamawiają.

    Kiedy chcesz powiększyć swoje zarobki, wystarczy po prostu wysłać nową
    paczkę e-maili, i tak wszystko rozpocznie się na nowo. NIE ISTNIEJE ŻADNA
    GRANICA WYSOKOŚCI ZAROBKÓW, KTÓRE MOŻESZ ZYSKAĆ W TYM BIZNESIE!!!! Przed
    tym, zanim zdecydujesz się na to, czy masz rozpocząć interes, proszę
    przeczytaj następujące dane o tym programie:

    1. 1. SPRZEDAJESZ TOWAR, KTÓREGO PRODUKCJA NIC CIĘ NIE KOSZTUJE!

    2. 2. SPRZEDAJESZ TOWAR, KTÓREGO TRANSPORT NIC CIĘ NIE KOSZTUJE!

    3. 3. SPRZEDAJESZ TOWAR, KTÓREGO OGŁOSZENIE NIC CIĘ NIE KOSZTUJE!

    4. 4. KORZYSTASZ Z SIŁY INTERNETOWEJ I MULTI-LEVELOWEGO MARKETINGU.

    5. 5. JEDYNYMI KOSZTAMI, KTÓRE PONIESIESZ, OPRÓCZ WKŁADU INAUGURACYJNEGO W
    WYSOKOŚCI 20 DOLARÓW, JEST TWÓJ CZAS!

    6. 6. CAŁY TWÓJ ZAROBEK JEST CZYSTYM ZYSKIEM!

    7. 7. TWOJE ŻYCIE W ZWIĄZKU Z TYM PROGRAMEM ZMIENI SIĘ NA ZAWSZE!

    ***** DOŚWIADCZENIA INNYCH *****

    Ten program działa, trzeba tylko dokładnie dotrzymywać instrukcji! I co
    najważniejsze, nie wolno wpisywać swojego nazwiska na drugą pozycję, bo to
    by Cię kosztowało dużo pieniędzy, po prostu to nie działa! Jestem żyjącym
    dowodem tego, że to działa. To jest rzeczywiście wyśmienita okazja, jak z
    najmniejszym wkładem inauguracyjnym zarobić relatywnie łatwo duże pieniądze.
    Jeżeli zdecydujesz się wziąć udział, musisz prowadzić program według
    wskazówek, i to jest najlepsza droga prowadząca do finansowej niezawisłości.

    Steven Bardfield, Portland, OR.

    ********

    Ten program rzeczywiście działa. Mieszkam poza Stanami Zjednoczonymi, w
    Europie. Na początku bałem się, nie byłem pewny, czy to rzeczywiście działa,
    nie brałem sprawy zbyt serio. W końcu postanowiłem "Dlaczego nie?" Poszedłem
    do banku, kupiłem cztery 5-cio dolarówki. Zamówiłem sobie Raporty (wszystko
    robiłem według wskazówek, żeby mieć pewność, gdyby system nie działał, że to
    nie jest moja wina) i czekałem. Niebawem otrzymałem e-mailem Raporty.
    Przeczytałem wszystko uważnie i po zrozumieniu, co i jak zrobić rozpocząłem
    swój biznes. Zacząłem wszędzie szukać adresów, zrobiłem długi spis (naprawdę
    mnie to zainteresowało, było to jako nowe hobby, nie miałem nic do
    stracenia ), e-mailowałem jak wariat ludziom na całym świecie.

    Robiłem to bez przerwy, każdego dnia kontrolowałem skrzynkę. Po niespełna
    dwóch tygodniach zaczęły napływać zamówienia. Wciąż pamiętam tę chwilę,
    kiedy zobaczyłem w skrzynce pierwsze zamówienie. Tylko tam tak chwilę stałem
    i mówiłem do siebie: "A więc jednak działa!" Byłem bardzo szczęśliwy i
    zacząłem przesyłać jeszcze więcej e-maili. Następnego dnia - pusta skrzynka.
    Znowu pomyślałem sobie, że system nie będzie działał, ale było inaczej.
    Następnego dnia otrzymałem 3 zamówienia, natychmiast przesłałem ludziom ich
    raporty, żeby też natychmiast mogli zacząć zarabiać (dla siebie i dla mnie).
    W ciągu 2 tygodni siedziałem dziennie przy komputerze około pół godziny i
    załatwiałem zamówienia. W ciągu dwóch tygodni otrzymałem 29 zamówień na
    Raport nr 1. Później otrzymywałem zamówienia częściej i szybciej, co tydzień
    otrzymywałem setki zamówień i dolary ciągle napływały. W sumie zarobiłem
    około 64.000 dolarów. Nie do wiary, prawda? W zeszłym tygodniu kupiłem sobie
    nowy motocykl, jestem za to wdzięczny temu programowi. Jeżeli nie macie
    zielonego pojęcia, co robić, mówię SPRÓBUJCIE i nie będziecie żałować. To
    jest Wasza okazja, kiedy z niej nie skorzystacie, możecie tego żałować do
    końca życia.

    H.J. Moines, Francja.

    ********

    Nazywam się Mitchell, a moja żona Jody, mieszkamy w Chicago, IL. Pracuję
    jako księgowy w jednej firmie amerykańskiej, zarabiam całkiem nieźle. Kiedy
    otrzymałem ten oto e-mail, rozgniewałem się na żonę z powodu przyjmowania
    "spamu" (reklamówek, itp. nie proszonych przesyłek). Robiłem sobie z tego
    kpiny, byłem pewny, że to nie będzie działać. Jody mnie absolutnie
    ignorowała i zaczęła sama prowadzić interes. Kpiłem sobie z niej nadal,
    byłem gotów powiedzieć jej: "A widzisz, mówiłem Ci, że to nie będzie
    działać!"

    Ale na koniec byłem bardzo zaskoczony!!

    Po 45 dniach otrzymała 147.200,- dolarów w 5-cio dolarówkach. Byłem w szoku.
    Byłem przekonany o tym, że to nie działa, a jednak, to nie była prawda!!
    Zgodziłem się pomagać Jody, miałem 7 lat do pójścia na emeryturę. Dzięki
    temu programowi dostałem większą chęć do pracy, ponieważ widziałem za sobą
    wyniki.

    Mitchell Wolf, MD, Chicago, IL.

    ********

    Najważniejszym powodem do napisania tego listu było to, że ten system jest
    uczciwy, legalny, prowadzący do dużego zysku w krótkim czasie. Tylko
    popróbowałem, żeby się upewnić, co za małą sumę i niewielką energię jest
    możliwe dostać w zamian.

    Byłem zdumiony, kiedy zarobiłem 36.470 dolarów w ciągu dwóch tygodni i
    pieniądze
    nadal przychodziły.

    Charles Morris, Esq.

    ********

    Ponieważ nie jestem typowym gamblerem, parę tygodni decydowałem się, czy mam
    wziąć udział. Domniemałem , że 20 dolarów jest niewielką sumą i że nie jest
    możliwe, żebym nie zarobił na zamówieniach chociażby tę samą sumę. Boże, jak
    byłem zdumiony, kiedy znalazłem swoją średnio wielką skrzynkę pełną
    zamówień. Wkrótce ich było tyle, że musiałem je odbierać przy okienku na
    poczcie. Tego roku zarobiłem więcej pieniędzy, niż w poprzednim
    dziesięcioleciu! Bardzo fajne jest i to, że nie jest ważne, gdzie ludzie
    mieszkają. Po prostu - najlepsza inwestycja z tak szybkim zarobkiem.

    Paige Willis, Des Moines, IA.

    ********

    Już raz dostałem ten program. Skasowałem go, ale później myślałem, czy
    dobrze zrobiłem i czy raczej nie miałem spróbować. Oczywiście nie miałem
    pojęcia, skąd wezmę kopię, więc musiałem czekać dopóty, dopóki mi ktoś ją
    pośle. Upłynęło 11 miesięcy zanim go znowu dostałem. Już go nigdy nie
    skasowałem !!! Na pierwszą próbę zarobiłem 41.000 dolarów USA !!!

    Violet Wilson, Johnstown, PA.

    ********

    Już po raz trzeci biorę udział w tym programie. Zrezygnowaliśmy z miejsca
    pracy i wkrótce kupimy sobie dom na plaży i będziemy żyli, nie troszcząc się
    o pieniądze. Jedyny sposób, żeby to działało i dla Was jest to ważne , że
    będziecie używali tego programu. Boże, nie zmarnujcie tej ZŁOTEJ okazji!!
    Życzę dużo szczęścia i przyjemnego wydawania pieniędzy.

    Kerry Ford, Center port, NY.

    ********

    NATYCHMIAST ZAMÓW RAPORTY I WKROCZ NA DROGĘ

    DO NIEZALEŻNOŚCI!

    TERAZ JEST NAJLEPSZY CZAS NA OSIĄGNIĘCIE OGROMNYCH SUKCESÓW!

    UWAGA: Jeżeli potrzebujecie poradzić się, jak prowadzić przedsiębiorstwo,
    zarejestrować zakład handlowy, nauczyć się płacić podatki, trzeba
    skontaktować się z Urzędem do spraw inicjatywy prywatnej. Wasze wyniki będą
    uzależnione wyłącznie od Waszego wysiłku, pracy i podawaniu ogłoszeń. Ten
    list nie jest gwarancją ani zarobków ani wyników. Wszystkie sumy i zarobki,
    przedstawione w tym e-mailu mogą być albo faktem albo fikcją.

    !!!WSZYSTKO ZALEZY TYLKO OD WAS!!!

    DUŻO SUKCESÓW!!!

    Dobra rada:

    NA POCZĄTKU MOŻESZ ZAMÓWIĆ RAPORT NR 1 RYZYKUJESZ TYLKO 5 $ - NASTEPNE
    RAPORTY ZAKUPISZ DOPIERO JAK OTRZYMASZ ZAMOWIENIA NA RAPORT 1.

    ----

    Uwaga! W tym miejscu kończy sie oficjalna część programu MLM. Jeśli
    zdecydowałeś sie uczestniczyć w programie to zmień linki w poniższej treści
    (tak żeby dotyczyły ciebie osobiście), lub usuń tę część e-maila całkowicie.
    Nie zapomnij też o zmianie kolejności nazwisk osób od których będą zamawiane
    zamówienia. Tak spreparowany e-mail będzie gotowy do rozsyłania.

    begin 666 zamowienie.rar
    M4F%R(1H'`,^0<P``#0`````````(?W3@@"H````````````"```
    ``.]L+2T4
    M, H`$ ```'IA;6]W:65N:65WRG0@@#D`/PL``*XN`0`"L^A (.QD02T=,QD`
    M( ```'IA;6]W:65N:65<>F%M;W=I96YI92Y25$80(=#,C1%\EA6]W5
    /X.JK?
    M#<S=Y#CZ#JW?')NYO5G,S)69-K>5RCQ8VP'(P9K;(0)1]WY5VR9
    @-LMMA($"
    M=1,R!$96`FFE;M-I?E:2L_1'Q&_\)5I"8-*U;$VQHM7_<U5U^NG
    56MO-2^R]
    MRPFI02JW5TS56&:]=*3W;R5D9*?0SPZ[,G##NNY;??K-E 2YT=<M9*^<O96=
    M>9?*(N._XIB3[JMS(SF03)*%_J*2J43T]*@4/&9^'A:M,O&]S-X
    WPDGTDNKK
    M-OFZD?A_'"71$Q1Z\T\\/TK#*>DIT?Z!-]UJ).(%% D&JIU5I45IS(;J]4-^
    M?Z=FIZJNHBXK8&K[O:(R@*DZ*8L_LZRSQ]@CIJ4T=5(*"SPW>U5
    VD*Z5(6?1
    M^[-:."]Z>T2-,;E,6M]U:LTN/%-3*H*Z=$6?R)#Q)=FL<]+JU<>
    FI9+54*I%
    M-*$Q6E/&R^[-*515T^9H*2^7)I7/&XH-9>-\U.I]#$NE2&O/X6F
    35'5EU,;,
    MW?."E(5TZ(US=SH6%+5W&W'2`6_&K%<PE5L%0^W\['[K*6K%*4*
    &C&%Q=C'1
    M`9;,4Y./6(3%:EIQF+=BO]3J4R"34IZ,87%V,=,F9.'6(+GMZDK
    Q,Z/4)J=)
    MU%,W*J*#3Y\GB-Y^^VR]9R0_C?^-FJMM13NE_[S3"[[=Q9TJ\ZU
    U]RJLQQ78
    M69*L67RD!*:W)[-/K7$H:UWE$JO0/=TCUU5XLXB)8BW<T.7-P0W
    >ML\K\/_<
    MX[:6;E4Y/247CC7N6]52W/F%UUF/CD^6EV2LHH3#_J4_!*]66>9
    8<MI="TV6
    M8K8G;!DY%L^Z'\=Y<O(60WVHRS>MF."Z0"O!'4M$S%_9-^I7=4U
    %XF_\7\)W
    M>*@E;QF@T99!;Q>LS*Q1'L2*C2'954>!54?M1-\;M9^95"56**N
    Y($_+$F_\
    MM:J_;75C:A_\HUM8WPB\("K&73?8F4M)9[./F]CN"^]@CRKXRW$
    TY"Y?`7,<
    MN,NK/ESO;P?]+B7=9QUJ(^^ZHDDI5M.4ZK%]7*A9=33Q)%O&24D
    A'R#7'IBD
    MGBFH"M09<D2SS44RI0LI)1CR>*<6U>XM89>GS0[T6[#U"C4FX91 U9Z=&:IV
    MY:)A]OF-H<R\\E*,N2<MTU)\-\),4)4`O1N5$J,T.S#^F5R=:A=
    8;3B,I2P7
    M1^/A6&<K,<^M6I)4Y/+;EY=]UNKD&W6XJJS-M@%\J]^Y9LN/X)Z
    E`E)Y6UGW
    MW+^2\2<MQ[+G"HHRZV4V>N0K8MD-%ELK,5BC<@++Q.Y8\FRH->-
    YXKOHK9D-
    MEHMLAXS@D3[%BS+*4U$BA\@[RD+5@N^D;J:*$G+S<=2G/EFN3[T
    TR* K5XI.
    MV3K)7)W(TS>XX3L)RP7HN&RJ[0IN9<W6'9+4>:%&7E6)9X\++Y5
    QR7DJV4C/
    M^\RN^Q)7T*KXE5DF#+M^,2I5@GFA%='O<LD`NTL/\B,S36:W$O$
    3*T?6X)-\
    MC:90;J^7>2(BI=?DXR5Z'+])1(H=DJ_O,7R_RY--.PX=&=J(H2S
    TN\/@9\J4
    M%@4\#.I\$F^[=7](V4!QZQO1AZU"T44.\*)V*)I2H=VULB&I^**
    =4'!10ZQ$
    M%;H=*N$VM#$VQW'6Q7''-V0O$GCF,0VFMFQ7)27@5CEN@S9U,YN
    ONDNFZ,-P
    MV<II#8Q+,QM_;6GO&_:Z4,T<1M]@A>GVGI+^,@R#?J3)D9S*P^4
    Q_BV0#5ME
    M_/B4U)_:]'TNT1O#LK_?NH=$P-ZUBJI-&M-,\3R^4/\#3M+U5*X
    :-T^V:?]"
    M[QGN7F#%\6"8S*210';)8R0OELKE7>EB9!9X\I/=X?5Z1D2FCFQ
    8K Z%D.0;
    MD:+W]M,/V4RAQ_L,-TDLT%T?E=M4?;JL-%VY/-Y8(3GE+0A%#JI
    >;D-Z^.K!
    MJ4*@1_E;+!NE`SK*J4.]+!J*)J%(F6V^6HG/4TK*':-B&)"NU.\
    -BW/W.;UN
    M$&9>76F6WJV^]!9^L6'7JGS]CNU9]%#S-6A@YB*$'A%WVZT!U07
    (BAM#W]@_
    M%/545'8FZ!7ME210^HJI3IU-PPLLV7'%>%?Q::J_:RM,P1SS3O!
    ^L/-F#[^?
    M6F1'MRJ+AXT(BBAXX(FIME?9HH'-:5SJDBA!F>O&F5'/(H;<7DD
    'EHH>4*I!
    MI,@I7N6P%H%W&Y.V`9+./=P..C.LMTC4[=#1JB?$SM[:8_J(DL/
    JT:W=M,NF
    M8<M79W?62;^5K5N1")EG7A_6APW*9*Z(GP%X>QQ@UQQ<M3PO7R&
    9+-XEHJ'#
    M:]D,55WE4I-=H*5_$L[SJ+X-QF1:B?PQP']BNH#^X68P\"Q:I<G
    GS&"*>]WS
    M%D:QLVS*@JGKM/Q3BR]__-_W>O6#@HH>0Z,AVBV_5+:"*&Z^C80
    8B*'T,>/<
    M8>%%`Y=/!@9U;I7=VHAIA>>.CQ[,VX=J&W^F]:CZ;G> ]8>9%#MA.>]W"UJY
    MR\OJ+M&SE76G7&]H]>N[A24_LF0$[L.:,?6GX<[9CKUSN/_7']B
    YL[P`S^ZK
    MAS=]F!^NQ,)W781$G^U6C!6XI<IMOF^1Z.&_Z=Q'8W10\W5LH'X
    JI0$^`ON=
    MBZFCDZ.WN>TT!.B?`/.KL2;E#$']D> ><G8)/ZSN`>(N?=]^9S[<8O.<3-XO
    MMTK&2KVDY_VT?UZ5%#<FS;NQF$$'6^EZT3!G_&''+RN[(XXNTEH
    3N]H(_?ME
    M6+4?#X_%% Z1E>?^>VE1!%#ZIC\]G8^]@<5K4&)R[[CC%XO"10\RNX+!RT4,
    M3XV4F'^C7Y,^O*:A,$R99LL8L!]D:Z;\)27O^&_P>_X<)OLZ-?+
    _-FW"/T8\
    M]@?G>F"E#_6\;^OCZ]-+]'K0Z/G9.>IJ_!%9^L]9A5<<8N-/:JL
    ::9G>$]::
    M%S?&TI2DS4I)3;#)L/8E*NIM(Y&_4\/=%:1<>OL13-?$JHY%,M^
    5UOCS7"/4
    M*9G.M7DQ30=V*6_-UK1AXCH"?$Z)\3HGQQM]@F3X_2EM$Z `+Q]S4FI"LK6"
    MPVJKEZ)5H_M?J/X:* _Y,4MB=(W TX64NNRY31CZ9_6C@/TI<Q.@.?HT=ZBD
    M*>QUQZW"/WL.X)')2)D:9/TI<3^&,@.P'P@/@ ``PBLT\_:<=/TI=!.C!_&G
    MB.PZKLGGZZ=@G3]*#43HGQ.B?$Z ``GQ.G\,1 =$^?UG<(#X`,6S.$>?I0>B
    M=$^ ``#'U!BLI/7;6%"5V!0>*[8[1E-)3/(=L.',10K?%E=UE]XBA+]M
    UM]J
    M6YV+9-[QY%:MV.NVCS;2_R\KZ3M(%T"B0/THE1.B?$Z?KG+@`X$
    R/X7+2SV#
    M:;2H<RJGZYU0G1/@?91+R(?^Y,9/Q+M<>X@SI^N".'G%SOZZJDV
    4'W6YQO9(
    M6#[Q9B.:E0VOV9!']:A _2BE$Z,-^_5**2NE,,A#3>IIY6O>V6C87[>YPQI^
    ME%- ?@.P'X-,\1*)[KBA_/YLP/X:( #R=X(9D7>N\3GJ8>G7+$ZPQXZ4`Q_#
    M4AM@\'^O>#T_70X$Z?I/PB= ````!/B=/X8B`Z)\_K.X0'P`_=H"XG0````&
    M$J^<B?8VMV@.W,4\7%/%SZG\G7[?9^K^Y5S2Q2M9E=RUE:RL^UJ
    ,QS+"T[CD
    M=33<OYEO(G?."%$"&<KZXGH8D&-$GHIQ^_F8H3H`!^N9T 9_L9/1^G^]S?L8
    MI^N:X `,6UA("_RM8<8P-3;'"C])`(_AKATCSR3TB703T?O=P,O8.,49XC
    *_
    M[H)']:C _2>F$Z'E#K<ZUE"HJ;T])*3\SD*W;BZQ^D]R?PT$!V ^$&AN%T5B
    M`Z?PT0`$#T>RBEO)V]3BA^D]J?PTI^[/I!.@````````?PQ$!T#
    ^L[A = !(
    C'Z3X0G1/@ ``Q_,3',#@[L2UD[PGK7$_+A_^@,0]>P! !P``
    `