PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - problem

  • 1. Data: 2002-10-21 18:28:21
    Temat: CV - problem
    Od: "//przemek.." <c...@w...pl>

    WItam
    mam mały problem, w swoim CV chciałbym wpisać następujące rzeczy

    - dyspozycyjność
    - duża komunikatywność
    - przygotowanie pedagogiczne
    - samodzielność w organizowaniu pracy i obowiązków
    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sieci komputerowych
    bazujących na systemach Windows 9x, ME, NT
    - obsługa pakietu MS Office
    - naprawa i montaż sprzętu komputerowego
    - prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów
    sumienność
    - kreatywność
    dokładność
    itp

    PYTanie : czy te wszystkie cechy wrzucić do jednego wora "KWALIFIKACJE" czy
    też zrobić jakiś podział np na konkretne rzeczy (prawo jazdy, komputer ) a
    dyspozycyjność, kreatywność, sumienność , dokladnośc i inne umieścić osobno
    (jako co?) ?

    Pozdrawiam
    przemek

  • 2. Data: 2002-10-21 18:42:51
    Temat: Re: CV - problem
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    podziel swoje zalety miedzy CV a List Motywacyjny... (czyli podanie).

    CV - konkrety fizyczne, LM - konkrety 'psychiczne' i duchowe :P

    D.

  • 3. Data: 2002-10-21 19:34:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    //przemek.. <c...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dyspozycyjność, kreatywność, sumienność , dokladnośc i inne umieścić osobno

    Podziel na umiejętności i cechy charakteru.

    --