PracaGrupypl.praca.dyskusje › w ZUS-ie jak sie dowiedzieć

  • 1. Data: 2002-10-21 13:54:52
    Temat: w ZUS-ie jak sie dowiedzieć
    Od: "Ania" <e...@i...net.pl>

    jaki fundusz (II filar) mi przypisano w ramach losowania. Pracowałam wtedy
    na umowę - zlecenie i nie zadbałąm o to, żeby wybrac fundusz , ponieważ
    powiedziano,że jesli ktoś nie wybierze to dostanie jakis w drodze losowania.
    Teraz chce zmienic fundusz, ale musze najpierw wiedzieć czy jestem w jakimś
    innym czy nie. Jak i gdzie się tego można dowiedzieć? Bedę wdzieczna za
    informacje
    Śpiąca "królewna"

  • 2. Data: 2002-10-22 14:41:17
    Temat: Re: w ZUS-ie jak sie dowiedzieć
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    W artykule <ap1147$fej$1@News.K.PL> Ania napisal(a):

    > jaki fundusz (II filar) mi przypisano w ramach losowania. Pracowałam wtedy

    Idziesz do ZUSu wypelniasz druczek i juz. Ale jesli sie nie myle to trzeba
    wpisac NIP i REGON pracodawcy.

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik