PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skany i zipy w załączniku

  • 1. Data: 2004-02-04 17:50:06
    Temat: Skany i zipy w załączniku
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanko co do załączników wysyłanych razem z cv i lm, jak jest
    "widziane" przez potencjalnych pracodawców, przesyłanie skanów certyfikatów
    dyplomów, referencji itp.?

    Z jednej strony to może być swego rodzaju autoreklama a z drugiej zapychanie
    skrzynki odbiorcy i słanie niepotrzebnej makulatury (przecież wspomina się o
    nich w cv).

    Zauważyłem na rozmowie w jednej z firm że człowiek mnie "przepytujący"
    zainteresował się i chyba mu się one spodobały, ale nie jestem do końca
    przekonany czy w innych przypadkach nie zostanie to odebrane jako swego
    rodzaju spam.

    Oczywiście jeśli wysyłam "dodatki" w załączniku to są jak najbardziej
    skompresowane (jpg. - na tyle żeby były jak "najlżejsze" i jednocześnie bez
    problemu dało się je odczytać) i staram się wybrać najistotniejsze dla danej
    posady.

    I druga sprawa, rozmawiałem kiedyś z człowiekiem zajmującym się rekrutacją,
    który uznał za dozwolone (i wskazane) przesłanie cv i lm jako zzipowanych
    plików worda . Co do plików wordowskich to chyba nie ma wątpliwości (czasami
    jeśli w ogłoszeniu ktoś życzy sobie inaczej to będzie inaczej :)) - ale co
    do spakowanych aplikacji, wysyłając .zip narażam się na to że komuś nie
    będzie się chciało (albo brak takiej możliwości) go rozpakować, a wysyłając
    .doc (szczególnie+ kilka jpgów) mail puchnie.

    Będę wdzięczny za opinie :)
    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2004-02-04 23:28:03
    Temat: Re: Skany i zipy w załączniku
    Od: "strychnos" <s...@o...pl>

    Ja przestawiłem się na przesyłanie odsyłacza do zawodowej kolekcji
    dokumentów w PDF

    KF

  • 3. Data: 2004-02-05 19:30:11
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "strychnos" <s...@o...pl> wrote in message

    > Ja przestawiłem się na przesyłanie odsyłacza do zawodowej kolekcji
    > dokumentów w PDF

    Pytanie tylko, czy skutkuje...?

    GreG