PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozstanie sie z pracą...

  • 1. Data: 2004-02-04 17:56:49
    Temat: Rozstanie sie z pracą...
    Od: "ori" <o...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie: w jaki sposob zwolnic sie
    dosc szybko (w wypadku gdy pracodawca nie
    chce isc na "porozumienie stron", lecz
    oczekuje pracy w calym okresie wypowiedzenia...)

  • 2. Data: 2004-02-04 18:11:23
    Temat: Re: Rozstanie sie z pracą...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mam pytanie: w jaki sposob zwolnic sie
    > dosc szybko (w wypadku gdy pracodawca nie
    > chce isc na "porozumienie stron", lecz
    > oczekuje pracy w calym okresie wypowiedzenia...)

    Powiedziec mu przy swiadkach, ze jest idiota. W sumie im szybciej chcesz
    wyleciec, tym mocniejszych slow mozesz uzyc.

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-02-04 18:23:37
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    ori wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie: w jaki sposob zwolnic sie
    > dosc szybko (w wypadku gdy pracodawca nie
    > chce isc na "porozumienie stron", lecz
    > oczekuje pracy w calym okresie wypowiedzenia...)

    Albo dyscyplinarka, albo porzucenie pracy. Mozesz isc tez na L4 - to chyba
    byloby najlepszym rozwiazaniem.

  • 4. Data: 2004-02-04 18:45:06
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Jednym zrozwiązań jest danie wypowiedzria, a później L4.

    Pozdr.
    TS.

  • 5. Data: 2004-02-04 19:33:40
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jednym zrozwi?zań jest danie wypowiedzria, a póĽniej L4.

    Ale na L4 ma siedziec w domu a nie pracowac. Jesli poprzedni pracodawca
    go podkabluje, to moze sie zle skonczyc ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-02-04 19:44:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    >Ale na L4 ma siedziec w domu a nie pracowac.
    >Jesli poprzedni pracodawca
    >go podkabluje, to moze sie zle skonczyc ...

    on nie twierdził, że będzie pracować, tylko że chce się szybko zwolnić.
    a sprawdzenie sposobu realizacji zaleceń zwolnienia L4 jest w sferze fikcji

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 7. Data: 2004-02-04 20:02:03
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Jotte wrote:

    > on nie twierdził, że będzie pracować, tylko że chce się szybko
    > zwolnić.
    > a sprawdzenie sposobu realizacji zaleceń zwolnienia L4 jest w sferze
    > fikcji

    poza tym jak na L4 bedzie mial napisane "chory moze chodzic" to moga mu
    skoczyc

  • 8. Data: 2004-02-04 20:44:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > poza tym jak na L4 bedzie mial napisane "chory moze chodzic" to moga mu
    > skoczyc
    jak nie będzie miał to też mogą mu skoczyć

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 9. Data: 2004-02-04 21:11:44
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..pogięło Was czy co? zarzadaj podwyżki takiej nie do spełnienia i już po
    kłopocie
    serdeczności

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 10. Data: 2004-02-05 08:42:27
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > ..pogięło Was czy co? zarzadaj podwyżki takiej nie do spełnienia i już po
    > kłopocie

    i co to niby da?

    --
    Michal