PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za wysługę lat w SC ?

  • 1. Data: 2004-02-04 16:31:50
    Temat: Ile za wysługę lat w SC ?
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    Czy możecie podpowiedzieć jak obliczyć wysługę lat w Służbie Cywilnej ?

    pozdrawiam, Robert

  • 2. Data: 2004-02-04 18:25:03
    Temat: Re: Ile za wysługę lat w SC ?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-04 17:31, osoba przedstawiająca się jako "Rob59" napisała:

    > Czy możecie podpowiedzieć jak obliczyć wysługę lat w Służbie Cywilnej ?

    ZTCP x% wyn. zasadniczego gdzie x-liczba lat pracy w SC z tym że dla
    x<5, %=0; dla x>20 %=20.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-04 19:24:41
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > ZTCP x% wyn. zasadniczego gdzie x-liczba lat pracy w SC z tym że dla
    > x<5, %=0; dla x>20 %=20.

    Dziękuje

    a jak liczyć lata pracy poza SC w instytucjach państwowych i firmach
    prywatnych ?

    Pozdrowienia :)

  • 4. Data: 2004-02-04 20:07:02
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-04 20:24, osoba przedstawiająca się jako "Rob59" napisała:

    > a jak liczyć lata pracy poza SC w instytucjach państwowych i firmach
    > prywatnych ?

    IMHO wogóle. Dość dawno miałem z tym do czynienia i nie jestem pewien
    czy nie była to sprawa wewnętrzna urzędu ale w tych przypadkach, ktore
    pamiętam do wysługi brana była pod uwage tylko praca w SC.

    _ _ _

  • 5. Data: 2004-02-04 20:15:49
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > IMHO wogóle. Dość dawno miałem z tym do czynienia i nie jestem pewien
    > czy nie była to sprawa wewnętrzna urzędu ale w tych przypadkach, ktore
    > pamiętam do wysługi brana była pod uwage tylko praca w SC.

    Dzięki :(