PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ireneusza Krosnego wazelinuję :)

  • 1. Data: 2009-10-11 07:20:41
    Temat: Ireneusza Krosnego wazelinuję :)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wazelina dla chłopa! :)

    Niełatwo jest rozbawić widownię mając do dyspozycji tylko swoje ciało, a
    gość naprawdę daje radę :D

    Osadnikowi zadedykowałbym scenkę "Pechowiec" :)) Jakoś tak od razu mi się
    skojarzył...

    Natomiast, żeby było stosownie pręgowo - po spektaklu (czy jak to tam
    zwać), było coś w rodzaju spotkania-wywiadu, tj. pan Krosny głos odzyskał i
    z nam podyskutował. Weszliśmy wtedy na moment w politykę i powiedział on
    bardzo mądre zdanie, że polityków w większości widzimy tak, jak zostali
    wykreowani przez media (i speców od PR). To co oni myślą i jacy są naprawdę
    w większości niemożliwe jest do zauważenia przez telewizor.

    Dedykuję powyższe zdanie wszystkim brandzlującym się każdym słowem i
    pierdnięciem politycznych przeciwników ;]

    A dla mima Krosnego wiadro wazeliny! W TV nie jest to tak zabawne, ale on -
    jak sam powiedział - stara się dopasować na bieżąco skecze do widowni i z
    czasem faktycznie robi się coraz śmieszniej. Zalecam więc zobaczyć na żywo!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-10-11 07:49:12
    Temat: Re: Ireneusza Krosnego wazelinuję :)
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 09:20:41 +0200, Kapsel napisał(a):
    > Wazelina dla chłopa! :)

    Piętno za kapsla za pręgierzowanie na p.p.d ;-P

    Waldek

  • 3. Data: 2009-10-11 07:50:52
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 11 Oct 2009 09:49:12 +0200, Waldek M. napisał(a):

    > Piętno za kapsla za pręgierzowanie na p.p.d ;-P

    O jaaa, przecież wczoraj tylko jedno piwo wieczorkiem... :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-10-11 14:24:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:13ukbfb2y9rb$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > O jaaa, przecież wczoraj tylko jedno piwo wieczorkiem... :|
    Może i jedno, ale ile razy? ;)

    PS., BTW, NTG, OT: Krosny - excellent.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-10-12 18:16:16
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 11 Paź, 16:24, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Może i jedno, ale ile razy? ;)

    sugerujesz, ze korzystal z wypozyczalni piwa? ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2009-10-12 18:46:48
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 12 Oct 2009 11:16:16 -0700 (PDT), glos napisał(a):

    > sugerujesz, ze korzystal z wypozyczalni piwa? ;)

    Wstydu robicie, wątek pasuje do grupy jak umowa o dzieło do pracownika, a i
    tak się rozrósł bardziej niż ten właściwy założony w końcu na pręgu :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2009-10-12 21:59:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:o7qxsg3zd0qe.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Wstydu robicie
    A komu?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2009-10-13 07:20:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 12 Oct 2009 23:59:15 +0200, Jotte napisał(a):

    > A komu?

    No mnie, bom się wygłupił i cancela nie zrobiłem za wczasu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2009-10-13 17:03:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:13gca1uss6z80$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > No mnie, bom się wygłupił i cancela nie zrobiłem za wczasu.
    Musiałbyś go zrobić w iście ekspresowym tempie.
    Cancel nic nie da, po mirrorach się natychmiast wszystko rozłazi.
    Zresztą nic się przecież nie stało czym by się warto przejmować dłużej niż
    1,5 sek..

    --
    Jotte