PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sad pracy - wielka kpina !

  • 21. Data: 2003-08-09 20:38:01
    Temat: Re: Sad pracy - wielka kpina !
    Od: "Roman" <r...@N...gazeta.pl>

    Xyloo <x...@o...pl> napisał(a):

    > Bylo widac ze firma chyli sie ku upadkowi i nikt sie o
    > nich nie martwi. Po trzech miesiacach gdy firma upadla i gdy pracownicy dali
    > wypowiedzenia jedyna droga odzyskania naleznosci pozostal sad pracy.

    Wydaje mi sie ze pracownicy popelnili blad zwalniajac sie samemu. Zrozumilem
    z twojego opisu, ze tak to sie wlasnie odbylo. Czy nikt im nic na ten temat
    nie mowil? To firma powinna byla ich zwolnic skoro nie miala na wyplaty.
    Podejzewanm ze z tego powodu moga wynikac problemy z odzyskaniem naleznosci.