PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sąd Pracy

  • 1. Data: 2003-08-12 11:32:00
    Temat: Sąd Pracy
    Od: "MiSS" <m...@o...pl>

    Jak odzyskać niewypłacone wynagrodzenie za 2 miesiace?
    Jak to wygląda z Sądem Pracy?

  • 2. Data: 2003-08-12 12:11:32
    Temat: Re: Sąd Pracy
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MiSS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak odzyskać niewypłacone wynagrodzenie za 2 miesiace?
    > Jak to wygląda z Sądem Pracy?

    Nerwy...marne szanse, choć może wpiszą dziada do krajowego rejestru długow

  • 3. Data: 2003-08-12 12:43:34
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "MiSS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak odzyskać niewypłacone wynagrodzenie za 2 miesiace?
    > Jak to wygląda z Sądem Pracy?

    Podejdź najpierw do najblizszej Państwowej Inspekcji Pracy.

  • 4. Data: 2003-08-12 12:52:39
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Warto jeszcze dodać, że Sąd Pracy przysługuje za darmo wiec jezeli czas i
    nerwy pozwalają to warto próbować.

  • 5. Data: 2003-08-12 14:37:23
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    PIP skieruje cie do sadu pracy... W koncu sprawa wedruje do sadu pracy w
    warszawie... W sumie to wszystko zalezy od pracodawcy, jak ma kase i jest
    rzetelny, zalezymu na opinii to wszystko bedzie dobrze...
    Jak ma pomysl ucieczki do cieplych krajow to obiektywnie nie ma szans...

    Owocnej walki

    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-08-13 11:24:12
    Od: "m_m" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MiSS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak odzyskać niewypłacone wynagrodzenie za 2 miesiace?
    > Jak to wygląda z Sądem Pracy?

    jakis czas temu mialem podobny problem.
    probowalem zamknac temat zaleglej kasy polubownie ale tylko stracilem czas i
    pieniadze (na telefony + wizyty u pracodawcy, nerwy).
    i nic... jak to sie mowi obecanki-cacanki, a glupiemu-wiadomo-co.
    pracodawca tlumaczyl sie gesto, ze trudna sytuacja w firmie itp choc z
    drugiej strony inwestowal np. w towar...
    w koncu przestalem sie z nim wozic i sprawe nadalem do inspektoratu pracy.
    jakiez wielkie bylo zdziwenie w firmie gdy okregowy inspektor pracy wpadl na
    "rytynowa kontrole".
    w ciagu miesiaca od momentu zlozenia skargii w inspektoracie dostajesz
    odpowiedz co udalo im sie w twojej sprawie zdzialac.
    jesli w wyniku przeprowadzonej kontroli ustala nieprawidlowosci (tj
    zaleganie z Twoja wyplata) naloza na pracodawce nakaz dokonania wyplaty i
    postrasza go karami. pozniej pracodawca ma 2 mozliwosci : 1) zaplacic Tobie
    albo 2) odwolac sie od decyzji inspektoratu do wyzszej instacji i rozwlekac
    to wszystko w czasie...
    ja juz na szczescie odzyskalem co moje i mam ten problem za soba.
    zycze powodzenia.

    pzdr.