PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKANIE PRACY !!!

  • 11. Data: 2002-03-06 14:23:50
    Temat: Re: SZUKANIE PRACY !!!
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:a6554q$7s0$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > ze znajomością języka ang. perfect, ale trafiająca wciąż na pracodawców,
    > którzy pod potrzebą chwili zatrudniają mnie na wykonanie tylko projektu,
    po
    > to żeby po 2-3
    > się mnie pozbyć. Oczywiście obiecują złote góry a potem przychodzi
    > rozczarowanie !!!
    > Mało tego, się później okazuje że ZUSu nie odprowadzili a na rozliczeniu
    > podatkowym
    > ominęli przykładowo 1 miesiąc nie wpisując go w PIT.
    > I co ma ktoś taki myśleć jak ja, oraz koledzy którzy przewinęli się przez

    Ja od siebie dodam tylko tyle, iż to był (tzn. mój pech do pracodawców)
    jeden z powodów, dla których założyłem firmę ;)
    Nie było i nie jest oczywiście łatwo - w gruncie rzeczy zakładając firmę
    wybrałem po prostu inny rodzaj problemów :) (jest to oczywiście pewne
    uproszczenie, gdyż przyczyn wyboru takiej a nie innej drogi było co najmniej
    kilka)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 12. Data: 2002-03-06 17:14:13
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > Nie załamuj się i pamiętaj:
    Alez belkot... w dodatku opinia dosc powszechna, facet, szczerze lub dla
    kawalu, zgrabnie ujal to, co wielu sadzi...
    Takie podejscie, wyznawane i wprowadzane w zycie przez znaczacy procent
    pracownikow, ale tez pracodawcow (przeciez zamieniajac wzajemnie slowa
    PRACODAWCA i PRACOWNIK, i lekko tylko poprawiajac ten tekst, mozna otrzymac
    podobne zalecenia dla pracodawcow, i tez bedzie to w znaczacym, zapewne
    identycznym procencie prawdziwe !), jest istotnym elementem wyjasniajacym
    dlaczego w Polsce jest tak mala wydajnosc pracy, firmy sa tak malo
    konkurencyjne, pensje niskie a kraj w tak zlej formie ...

    Bardziej ogolnie sadze, ze stawianie w opozycji pracownika i pracodawcy,
    jako odwiecznych wrogow reprezentujacych interesy sprzeczne i nie do
    pogodzenia, staje sie coraz bardziej archaizmem. Od Marksa i
    lumpenproletariatu, bo to sa poglady pochodzace od tego goscia i dotyczace
    takiej populacji, do akcjonariatu pracowniczego, samozatrudnienia itp
    przebyto juz spora droge, tyle, ze nie wszedzie i niekoniecznie tutaj ...
    MM

  • 13. Data: 2002-03-06 18:22:51
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r> wrote in message
    >
    > Cóż.... życze powodzenia.
    > Kłamstwo tak czy siak wyjdzie na jaw podczas pracy (a właściwie okresu
    > próbnego), szczególnie jeżeli dotyczy kompetencji zawodowych. Składając
    > podanie np. na stanowisko programisty, nie mając zielonego pojęcia o
    > programowaniu (podaję taki akurat przykład, gdyż znam go z autopsji) -
    > człowiek nie może przecież liczyć, że będzie się wywijał od wykonywania
    > podstawowych obowiązków dłużej niż przez kilka dni.

    żeby pracodawcy byli tacy fer to nie byłoby tego co jest!!!
    przemyśl to

  • 14. Data: 2002-03-07 19:12:16
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Adam F. <p...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a63l19$k71$...@n...tpi.pl...
    > [ciach - obelgi]
    >
    > Każdy mierzy własną miarką.

    Brawo Adam! Wiecej takich ludzi jak Ty a moze w tym kraju, na tym swiecie
    byloby inaczej. Wytrwaj.Powodzenia
    Anusia