PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZKOLENIA I ZEBRANIA!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-10-09 18:04:24
    Temat: SZKOLENIA I ZEBRANIA!!!!!!!!!!!!!
    Od: "NIEPOKORNA" <m...@v...pl>

    Witam wszystkich !!! Mam pytanie do tych którzy mogą nam odpowiedzieć i pomóc
    .Otóz jesteśmy pracownikami Poczty Polskiej .Niedawno w naszym urzedzie
    zmieniono naczelnika ,dostaliśmy nowego naczelnika a własciwie naczelniczkę
    młodą która chcąćc się wykazać teroryzuje cały urząd ,a mianowicie robi co chce
    .Niby wszystko jest prawnie ale ludzie z tego urządu pracują po 10 godz do 14
    godz dziennie. dostali hormonogram pracy z góry rozpisane dni tygodnia i po ile
    godz w danym dniu sie pracuje łącznie daje to 40 godz tygodniowo nie można
    pracować nadgodzin . Co mija sie z faktycznym czasem pracy .A tak faktycznie
    pracuje sie w tygodniu 60 godz ( stan z tygodnia 4.10do 9.10). Pozatym w piątek
    na tablicy ogłoszen ukazałą się informacja ze :>> W PONIEDZIAŁEK O GODZINIE 5
    RANO ODBEDZIE SIĘ ZEBRANIE ASYSTENTÓW OBECNOŚĆ OBOWIOZKOWA >>> Przeciez to
    absurd żeby kobiety przyjeżdżały na tą godz jeśli mają popołudniową zmiane lub
    są dojezdne .Kodeks pracy mówi że szkolenia odbywają sie w czasie pracy ,, dział
    X rozdz.VIII parag.3 nie wiadomo jak to sie ma do zebrań organizowanych przez
    naczelnika (w koncu nie pracodawce ). Ludzie są zastraszeni bo każdy boi się o
    prace i nikt sie nie odzywa ,ani nigdzie nie zgłaszają Nie idzie tego wytrzymać
    psychcznie ani fizycznie .CO Z TYM ZROBIĆ ????????? szukamy pomocy !!!!!

  • 2. Data: 2004-10-09 20:44:04
    Temat: Re: SZKOLENIA I ZEBRANIA!!!!!!!!!!!!!
    Od: "kazoo" <k...@k...pl>

    > CO Z TYM ZROBIĆ ????????? szukamy pomocy !!!!!

    ...przy*ierdol na odlew...

  • 3. Data: 2004-10-09 22:08:41
    Od: "przemo77" <p...@e...com.pl>

    NIEPOKORNA wrote:
    > Witam wszystkich !!! Mam pytanie do tych którzy mogą nam odpowiedzieć
    > i pomóc .Otóz jesteśmy pracownikami Poczty

    radzilbym skarge do PiP-u i moze jeszcze anonim do glownej dyrekcji w Poczty
    w twoim miescie.

  • 4. Data: 2004-10-11 07:03:36
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Użytkownik "NIEPOKORNA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości :
    (ciach)

    1. Napiszcie skargę do Dyrektora Okręgu z kopią do Dyrektora RUP.
    2. Powiadomcie związki zawodowe
    3. Postarajcie sie udokumentowac ilosc rzeczywiscie przepracowanych godzin (np.
    kserokopia ewidencji czasu pracy) nawet w swojej "nieoficjalnej" ewidencjiczasu
    pracy, koniecznie z podpisami pracownikow (swidkow)
    4. Jak sie nic nie zmieni - skarga do PIP

    Pozdrawiam
    gebbeeth