PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w motoroli w Krakowie.

  • 1. Data: 2004-10-09 11:09:33
    Temat: Zarobki w motoroli w Krakowie.
    Od: "Rutger" <w...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktos wie ile sie zarabia w Motoroli w Krakowie pracujac jako
    programista?

  • 2. Data: 2004-10-09 11:33:49
    Temat: Re: Zarobki w motoroli w Krakowie.
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dobrze zarabiaja....
    wiecej Ci nie powiem , bo to tajemnica.....:)))
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-10-09 12:37:13
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "a&e" <a...@w...op.pl> wrote in message
    > dobrze zarabiaja....
    > wiecej Ci nie powiem , bo to tajemnica.....:)))

    odpowiedz na tyle prawdziwa na tyle bezuzyteczna :)

    dla bezrobotnego studenta "dobrze zarabiaja" bedzie oznaczac np 1500 netto,
    dla osoby z 5 letnim doswiadczeniem bedzie to oznaczac od 5000 netto wzwyz

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2004-10-09 13:00:18
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dobrze zarabiaja jak na warunku krakowskie....
    juz lepiej?

    nie licze prezesow firm, hihihihi

  • 5. Data: 2004-10-10 13:43:56
    Od: "Rutger" <w...@g...pl>

    moze naprowadzisz nas troche.
    Czy programista z 2 letnim stazem zarabie powyzej 4000 brutto czy ponizej?

  • 6. Data: 2004-10-10 14:03:47
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a to juz za duzo bys chcial wiedziec......
    firma niezla, robia nabor, probuj......
    a jezeli chodzi tylko o kase, to z tego co wiem, sa w Krakowie inne firmy z
    tej branzy, ktore placa jeszcze lepiej (zaslyszana opinia, nie sprawdzona
    namacalnie :-P)

  • 7. Data: 2004-10-10 17:57:42
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "a&e" <a...@w...op.pl> wrote in message

    > a jezeli chodzi tylko o kase, to z tego co wiem, sa w Krakowie inne firmy
    > tej branzy, ktore placa jeszcze lepiej (zaslyszana opinia, nie sprawdzona
    > namacalnie :-P)

    owszem

    tyle ze kasa to nie wszysstko. dla mnie np rowniez bardzo liczy sie
    atmosfera w pracy ! ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 8. Data: 2004-10-11 08:00:52
    Od: "Janko Muzykant" <s...@o...pl>

    Jakie fajne gadki

    kazdy cos napisal a jak nic nie wiadomo tak nie wiadomo

    ze tez ludziom sie chce trzaskac w klawisze bez sensu

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-11 12:23:49
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > Jakie fajne gadki
    > kazdy cos napisal a jak nic nie wiadomo tak nie wiadomo

    Wprost przeciwnie - wyjaśniło się bardzo dużo :D

    Leszek

  • 10. Data: 2004-10-12 15:41:35
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > tej branzy, ktore placa jeszcze lepiej (zaslyszana opinia, nie sprawdzona

    Mozesz uchylic rabka tajemnicy, jakie to firmy?

    Pozdrawiam,
    Marcin