PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki adminów sieci-CCNA i CCNP-Polska i Anglia.

  • 1. Data: 2004-10-09 12:52:38
    Temat: Zarobki adminów sieci-CCNA i CCNP-Polska i Anglia.
    Od: harlej <h...@p...onet.pl>

    Cześć wszystkim chciałem się zapytać o zarobki adminów sieci.

    Jeśli możecie to podajcie swoje lub kolegów zarobki i opis stanowiska które
    piastuje(również miasto).
    Jeśli to nie za duży kłopot to również zakres obowiązków.
    Oczywiście zarobki w Wielkiej Brytanii też mile widziane :) .
    (CCNA-Cisco Certified Network Associate , CCNP-Cisco Certified NEtwork
    Professional)

    pozdrawiam
    --
    harlej

  • 2. Data: 2004-10-10 12:39:11
    Od: marcins <m...@c...pl>

    harlej wrote:
    > Cześć wszystkim chciałem się zapytać o zarobki adminów sieci.
    >
    > Jeśli możecie to podajcie swoje lub kolegów zarobki i opis stanowiska które
    > piastuje(również miasto).

    wejdz na monster.co.uk i poprzegladaj jakie sa oferty pracy.tam
    zazwyczaj podaja zarobki
    m.

  • 3. Data: 2004-10-11 12:05:07
    Od: harlej <h...@p...onet.pl>

    marcins wrote:

    Hej,oki, super sprawa,właśnie się dowiedziałem o tych rzeczach :)
    bardzo interesujące sumy można tam zarobić :)
    pozdrawiam

    --
    harlej

  • 4. Data: 2004-10-11 16:51:28
    Od: "Piotr Deryło" <p...@k...chip.pl>

    ciekawe jak duze bylyby szanse dostania pracy po studiach licencjackich z
    certyfikatem ccna + cert. z j. angielskiego. czy ktos juz probowal szukac
    tam pracy a jesli tak z jakimi skutkami?
    A moze ktos w Polsce pracuje jako administrator z CCNA? Jestem ciekaw jakie
    sa perspektywy i zarobki.

    Piotr

  • 5. Data: 2004-10-12 06:30:55
    Od: "Drinkier" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > tam pracy a jesli tak z jakimi skutkami?
    > A moze ktos w Polsce pracuje jako administrator z CCNA? Jestem ciekaw

    Czolem
    W pl perspektywy zerowe! Pracodawcy w wiekszosci nie wiedza co to jest. A
    jesli wiedza to i tak nie ma to znaczenia.
    No chyba iz masz prace zalatwiana przez znajomych, rodzine...
    Jesli juz znajdziesz prace to jest to ok 1000zl (przynajmniej po prawej
    stronie wisly!)
    Choc znalezc bez znajomosci -poparcia to cud...
    Mam CCNA od roku, MSCA w drodze.., do tego 6 lat administracji NetWare, 2
    lata win2000serwer, bazy danych,
    www (php,html, java script),troche linux, itp,itd
    angielski komunikatywnie, i NIC! Zeby smieszniej bylo to dodam iz na scianie
    wisi dyplom MBA ....
    2 miesiace jestem bezrobotny.
    Planuje wyjechac do uk lub irlandi.
    Na poczatku bedzie to na pewno minimum 4,85L (uk), ale mam gleboka nadzieje
    iz po pewnym czasie zaczne normalniej zarabiac.

    pozdro

  • 6. Data: 2004-10-12 08:04:11
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Tue, 12 Oct 2004 08:30:55 +0200
    "Drinkier" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > W pl perspektywy zerowe! Pracodawcy w wiekszosci nie wiedza co to
    > jest. A
    > jesli wiedza to i tak nie ma to znaczenia.
    > No chyba iz masz prace zalatwiana przez znajomych, rodzine...

    Panowie zasada jest dosc prosta... jesli jestes dobry to i praca sie
    znajdzie... inaczej nawet 10 certyfikatow nie pomoze.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net