PracaGrupypl.praca.dyskusje › SIMPLE SA

  • 1. Data: 2002-07-08 08:59:22
    Temat: SIMPLE SA
    Od: mnemonik <m...@p...onet.pl>

    Szukam opinii osób mających kontakt zawodowy z tą firmą.
    Jaka atmosfera, stosunki w firmie itp.
    Jacek

  • 2. Data: 2002-07-08 11:28:36
    Temat: Re: SIMPLE SA
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 08 Jul 2002 10:59:22 +0200, mnemonik
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Szukam opinii osób mających kontakt zawodowy z tą firmą.
    >Jaka atmosfera, stosunki w firmie itp.

    Firma się wali - tyle ogólnie. Wiele zależy od działu (jeżeli chodzi o
    klimat i stosunki).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-07-08 12:32:22
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Firma się wali - tyle ogólnie.

    A szczególnie?

    Chester EM

  • 4. Data: 2002-07-08 12:34:18
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości

    > A szczególnie?

    Firma byla dziwna... Ludzie chodzili w garniturach i kapciach.... Jak mozna
    tak zyc???? ;-)))

    Magda

  • 5. Data: 2002-07-08 12:42:24
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Firma byla dziwna... Ludzie chodzili w garniturach i kapciach.... Jak
    mozna
    > tak zyc???? ;-)))

    ;-DD

    Chester EM

  • 6. Data: 2002-07-08 13:13:17
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 8 Jul 2002 14:32:22 +0200, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> zakodował:

    >A szczególnie?

    Preforawana forma pracy - współpraca (działalność gospodarcza)
    Klimat - zwolnienia, produkty albo przestarzałe, albo w wersji beta
    (co nie przeszkadza wciskać ich klientom jako finalnych). W związku z
    tym zadowolenie klientów jest mocno średnie, a tym samym praca z
    klientami niezbyt przyjemna, zwolnienia (czasam z przyczyn
    personalnych, pomimo wysokiej oceny pracownika i multum pracy dla
    niego).
    Firma chyli się ku upadkowi, więc i płace niezbyt ciekawe. Nauczyć się
    co nieco można (w tym odporności psychicznej).
    Sytuacja w firmie i produkty nie wpływają zbyt korzystnie na klimat i
    nastroje.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-07-08 16:59:51
    Od: mnemonik <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2002-07-08 15:13, Użytkownik Kaizen napisał:
> [...]
    > co nieco można (w tym odporności psychicznej).
    > Sytuacja w firmie i produkty nie wpływają zbyt korzystnie na klimat i

    No proszę a na swoich stronach www chwalą się, że podpisali kontrakt z
    toyotą na dostawę systemów ERP.
    Jednak najbardziej przeraziła mnie wypowiedź o tych kapciach i
    garniturze, brrrr, brak elementarnych zasad współżycia społecznego, nie
    mówiąc o dobrym guście ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2002-07-08 22:42:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 08 Jul 2002 18:59:51 +0200, mnemonik
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >No proszę a na swoich stronach www chwalą się, że podpisali kontrakt z
    >toyotą na dostawę systemów ERP.

    Mogą się chwalić, że biorą się za SAPa, ale poprzedni ich partner od
    systemu ERP (ROSS) podziękował im za bezowocną współpracę (własnego
    oczywiście nie mają i nawet z dopracowaniem windowsowej wersji
    mniejszego systemu nie bardzo im idzie). Nie mają do tego ludzi i nie
    bardzo ich stać na zatrudnienie doświadczonych ani tym bardziej
    szkolenie własnych konsultantów.

    >Jednak najbardziej przeraziła mnie wypowiedź o tych kapciach i
    >garniturze, brrrr, brak elementarnych zasad współżycia społecznego, nie
    >mówiąc o dobrym guście ;-)

    Co do gustów, to się nie dyskutuje (zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubranie
    i w kontekście informatyków ;)) Znam kilkurewelacyjnych, którzy nawet
    do poważnych klientów udawali się w wyciągniętych swetrach i wytartych
    jeansach, co nie przeszkadzało im zaskarbić sobie uznania za fachowość
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2002-07-09 07:35:07
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
> [...]
    > do poważnych klientów udawali się w wyciągniętych swetrach i wytartych
    > jeansach, co nie przeszkadzało im zaskarbić sobie uznania za fachowość

    O stroju to tu juz bylo ;-)))
    Ja do swojego informatyka (skadinad bardzo powaznego i dobrego) ostatnio
    powiedzialam, ze niestety nie mam do niego zaufania bo chodzi w garniturze,
    ale ratuje go troszke to, ze ma dlugie wlosy ;-))))

    Magda

  • 10. Data: 2002-07-09 07:46:44
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

> [...]
    garniturze,
    > ale ratuje go troszke to, ze ma dlugie wlosy ;-))))

    I to mi się podoba :o))))) Szkoda, że ja ściąłem swoje :o( Ale chociaż w
    garniturze nie chodzę i do pracy przyjeżdżam na rowerze.

    Tytus