PracaGrupypl.praca.dyskusje › SIMPLE SA

  • 21. Data: 2002-07-10 11:26:12
    Temat: Re: SIMPLE SA
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ages60$1ter$1@news2.ipartners.pl...

    > Mam wrażenie, że nie znasz ani SSV ani iRenesans (Promix) i
    posługujesz
    > się zasłyszaną opinią niezadowolonego byłego pracownika SIMPLE S.A.
    > Zastrzegam - to moje osobiste wrażenie.

    Nabrałem pewności.

    Kaizen to co do zobaczenia jak zwykle w klubie Magnum przy Rakowieckiej
    2B?

    :-DD

    Chester EM

    P.S.
    IMO nadmierne poświęcenienie w imię właśnie zwolnionego kumpla.

  • 22. Data: 2002-07-10 11:42:20
    Od: "Jacek Zaleski" <j...@s...com.pl>

    > Nabrałem pewności.
    >
    > Kaizen to co do zobaczenia jak zwykle w klubie Magnum przy Rakowieckiej
    > 2B?
    Jurek i jak przypuszczam Tomek - dajcie już spokój, bo to się robi żenujące.

  • 23. Data: 2002-07-10 11:59:52
    Od: "leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    Jako osoba z zewnątrz, nie zaangażowana emocjonalnie w tę sprawę, apeluję o
    niewykorzystywanie tego forum dyskusyjnego do obsmarowywania wymienianych z
    nazwy firm.

    Pozdrawiam i apeluję do Szanowych Grupowiczów o zakończenie tej żenującej
    dyskusji.

  • 24. Data: 2002-07-11 22:50:41
    Od: "Tomek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Zaleski" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jurek i jak przypuszczam Tomek - dajcie już spokój, bo to się robi
    żenujące.

    OK.

    Poniewaz Jacek pomimo mojej prosby sie nie ustosunkowal....
    Przypuszczenie jest bledne.

    Pozdrawiam.

    To.

  • 25. Data: 2002-07-14 12:55:50
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>

    Swoja droga porownywanie SMIPLE do SAP, Oracle, DB2, OLAP, ERP czy ERPII to
    swego rodzaju nobilitacja. Oczywiscie, dyskusje skupiajace sie na meritum
    sprawy sa o wiele bardziej interesujace od marketingowych czy nawet
    osobistych argumentow.

    Grzegorz

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 26. Data: 2002-07-15 11:24:56
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > nazwy firm.
    >
    > Pozdrawiam i apeluję do Szanowych Grupowiczów o zakończenie tej żenującej

    Ale dyskusja była ciekawa :-)
    Z jednej strony Chester EM znający systemy ERP/MRPII ze strony wyłącznie
    marketingowej (te błędy merytoryczne w jego argumentach :-)
    a z drugiej osoba która wdrażała systemy tej klasy i zna je z praktyki.

  • 27. Data: 2002-07-15 16:28:13
    Od: "leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > marketingowej (te błędy merytoryczne w jego argumentach :-)
    > a z drugiej osoba która wdrażała systemy tej klasy i zna je z praktyki.

    Mam trochę inne zdanie na ten temat. Odniosłem wrażenie, że jest to z jednej
    strony były pracownik firmy, zaś z drugiej strony aktualny. Pierwszy rozstał
    się w niepięknym stylu i ma uraz, zaś drugi nie chce się stać byłym
    pracownikiem i także mieć uraz. Strony są dobrze określone i stąd dobór
    argumentów. Natomiast uważam, że po odejściu z firmy (niezależnie od tego w
    jaki sposób) nie jest profesjonalnym smarowanie firmy wykorzystując jakieś
    plotki i informacje mogące być tajemnicą służbową. Jest to wbrem moim
    zasadom, ale w tym sporze jestem po stronie silniejszego, czyli firmy Simple.

  • 28. Data: 2002-07-16 09:30:14
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > jaki sposób) nie jest profesjonalnym smarowanie firmy wykorzystując jakieś
    > plotki i informacje mogące być tajemnicą służbową. Jest to wbrem moim

    to prawda. warto jednak zachowywać się "z klasą".

    co do obsmarowywania "byłych", to moge podać przykad kolegi, który odszedł z
    firmy w której pracuję w atmosferze pewnego konfliku do innej - większej,
    moze lepszej, lepiej rozpropagowanej. poczym po 3 mies. zmienił ją na inną,
    po kolejnych 3 mis. znowu...
    lubił potem wspominać "wiecie, ta pierwsza firma nie była taka zła... te
    kolejne były rozreklamowane, większe, ale b..... był znacznie wiekszy niż w
    tej pierwszej" - wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...

    M.