PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny

  • 1. Data: 2002-07-07 09:51:34
    Temat: Re: przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "AWoj" <a...@o...lublin.pl> wrote in message
    news:3D28C414.9000008@ok.lublin.pl...
    > Czy móg?by mi kto? kto pracuje lub pracowa? na takim stanowisku podaae
    > zalety i wady takiej pracy? Po prostu jak to jest?

    Jak to zwykle bywa nie pytany wstaje do odpowiedzi :)

    Czy jestes repem farmaceutycznym, czy materialow budowlanych, oponiarskim
    czy jakim kolwiek innym za kazdym razem jestes jedynie
    - kurwa na zawolanie.
    - Klient twoj pan, wozisz go na przyjecia i bawisz rozmowa, wysluchujesz
    chorych opini i sie z nimi zgadzasz.
    - W domu, jesli jestes poczatkujaca zwykle bywasz gosciem. Z czasem gdy
    dwoni szef nauczysz sie udawac brzuchem warkot samochodu, rozmawiajac w tym
    czasie z szefem z domowych pieleszy (ale to z czasem, nie zapomnij
    dzieciarni zamkanc w kiblu i wylaczyc TV z telenowela).
    - Owiedzasz go (klienta) i dajesz (prezenty).
    - Jesli cos kupili i nie zaplacili to robisz za windykatora, dopraszajac sie
    w nieskonczonosc o kase.
    - Wysluchujesz niekonczacychj sie uwga reklamacyjnych (bzdurnych i
    bezpodstawnych).
    - Masz takze zwykle sluzbowa bryke i komore, dla was lepszych repow zwykle
    sa takze inne gadzety typu notebook i palm (ale doposazona tak musisz ladnie
    za pomoca jakiegos CRM raportowac kiedy ile razy i jak dalas (prezent,
    reklamowke itp. Niedoposarzona zrobisz te raporty papierowo)
    - Dodatkowo zwykle (w lepszych firmach) masz fundusz na ciuchy i (w wypadku
    kobiet kosmetyczke)
    - Dobra pensje uzalezniona jest od tego jak czesto dalas ;) co ma wedlug
    szefow firmy przekladac sie na wyniki sprzedazy.
    - A w centrali firmy cala reszta zalogi nienawidzi Cie i zazdrosci, ty sie
    zaskorupisz i uwazasz ze pozycja i przyszlosc firmy zalezy jedynie od Ciebie
    (was repow).

    A na koncu to bydle (klient) kupi produkty konurencji

    Moim zdaniem praca na zrobienie kasy dla osoby bez rodziny lubiacej
    podrozowac na 2, gora 3 lata jest OK. W tym czasie zgrabnie wygryzasz
    jednego z kierownik regionalnych biur sprzedazy, wskakujac na to miejsce.
    Przywileje repa zostaja, tyle ze kase ma wieksza i mniej obowiazkow. Po
    kolejnym roku, dwoch wygryzasz prezesa firmy, lub przynajmniej dyrektora
    handlowego.

    Pozdr.
    Beny

  • 2. Data: 2002-07-07 22:43:32
    Temat: przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny
    Od: AWoj <a...@o...lublin.pl>

    Czy mógłby mi ktoś kto pracuje lub pracował na takim stanowisku podać
    zalety i wady takiej pracy? Po prostu jak to jest?
    Będę baaardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-07-08 17:06:02
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    ;) reszta repow nie chce sie przyznac ze jest im .....

    normalnie bo robota jak kazda inna - ma wady i zalety.
    Chociaz ja za swoimi, z wyjatkami nieprzepadalem towarzystow zarozumiale jak
    cholera - a biorac pod uwage jakie nagrody dostawali w porownaniu ze mna i
    innymi pracownikami offic'a szalg nas trafial (szczegolnie biorac pod uwage
    ich arogancje)

    Powodzenia i jak juz dostaniesz ta robote, pomysl czasami ze "glupia"
    ksiegowa i infoprmatyk to tez ludzie :)
    Beny

  • 4. Data: 2002-07-08 21:58:32
    Od: AWoj <a...@o...lublin.pl>

    Tak jak obiecałam, jestem baaaaaardzo wdzięczna.
    Dzięki.

    Agnieszka

    ps. a tak nieśmiało marzę, że może jeszcze ktoś mi coś napisze?

  • 5. Data: 2002-07-21 01:51:28
    Od: "ireo" <i...@N...poczta.gazeta.pl>

    AWoj <a...@o...lublin.pl> napisał(a):

    > Czy mógłby mi ktoś kto pracuje lub pracował na takim stanowisku podać
    > zalety i wady takiej pracy? Po prostu jak to jest?
> [...]
    Cześć
    Pracowałem wiele lat jako przedstawiciel medyczny. Najpierw w słabej firmie,
    potem w bardzo dobrej. Znam tę pracę, obecnie jej nie wykonuję, bo od dawna
    pracuję w biurze w W-wie.
    Odpowiedź zależy od tego, co dla kogo jest wadą, a co zaletą. Na
    takie "wypowiedzi" jak pierwszego przedmówcy szkoda czasu. Praca powinna być
    taka, jaką chce się wykonywać, a jeżeli ktoś jest w niej sfrustrowany, nie ma
    sensu go słuchać, bo to zniechęcające.
    Zapraszam na mail, jeśli mogę w czymś pomóc
    i.

  • 6. Data: 2002-07-21 14:43:30
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    > Odpowied 1/4 zale?y od tego, co dla kogo jest wad?, a co zalet?. Na
    > takie "wypowiedzi" jak pierwszego przedmówcy szkoda czasu. Praca powinna
    byae

    ;)

    A co moze nie prawda ?

    Pozdr.