PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Szwecji

  • 1. Data: 2002-07-08 07:02:46
    Temat: praca w Szwecji
    Od: "Janusz Jaworski" <j...@w...pl>

    Czy ktoś z was wie jak wygląda praca w Szwecji organizowana przez firmę
    INTERREGION (zbieranie borówek, jagód itp.); chodzi mi o to jak się mają
    sprawy pod względem ich uczciwości i organizacji. Za wszelkie informacje
    bardzo dziekuję.
    Pozdrawiam.

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2002-07-08 11:05:58
    Temat: Re: praca w Szwecji
    Od: "seti" <s...@i...spamm.pl>

    Użytkownik Janusz Jaworski <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agbdpr$p65$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > INTERREGION (zbieranie borówek, jagód itp.); chodzi mi o to jak się mają
    > sprawy pod względem ich uczciwości i organizacji. Za wszelkie informacje

    kiedys byla na ten temat dyskusja ... przegladnij dikladnie archiwum ...