PracaGrupypl.praca.dyskusje › SHL testy werbalne/analityczne

  • 1. Data: 2003-08-14 20:10:48
    Temat: Odp: SHL testy werbalne/analityczne
    Od: "Marcin" <m...@n...poczta.onet.pl>

    bylo juz na grupie walkowane pare razy
    sprawdz w google

    poza tym albo ktos takie zdaje albo nie
    tego sie chyba nie da wycwiczyc

  • 2. Data: 2003-08-14 20:11:11
    Temat: SHL testy werbalne/analityczne
    Od: "Janek" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam prośbe do tych z Was, którzy mają/mieli dostęp do testów firmy SHL tj.
    analitycznych/werbalnych. Juz kilkakrotnie spotkałem się w rekrutacji z
    testami tej firmy, i w związku z tym staram się "upolować" gdziekolwiek
    takie testy.
    Bede wdzięczny za każde info nt. gdzie takowe znaleść. A może ktoś z
    grupowiczów dysponuje takimi testami i byłby skłonny przesłać :)??? Z góry
    dzięki.

    Pozdrawiam

    Tomasz Janczewski
    t...@p...onet.pl