PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzucie okiem na moj cv i lm!

  • 21. Data: 2005-11-03 13:15:32
    Temat: Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ki0km1l16atf9q9b3vmi2tmjhm7gcqpln3@4ax.com...

    > Bo gmail trafił do jakiejś bazy antyspamerskiej (4 miesiące temu tak
    > wtopiłem, bo serwery firmy do której słałem e-maila jej używały).
    > Zresztą sam gmail bardzo często odrzuca e-mail'e z załącznikami
    > (spróbuj wysłać rar'a, zip'a, nie mówiąc o exe z wp.pl) - jeśli byłaby
    > to odpowiedź z jakiejś firmy z załączoną ankietą do wypełnienia, to
    > wątpię że ktoś próbowałby skontaktować się jeszcze raz, szczególnie że
    > komunikat o błędzie jest przecież w jakimś dzikim narzeczu ;-)

    Interesujace. Zalozylam sobie gmaila i bylam bardzo zadowolona, ale teraz
    zajrzalam z poziomu strony www i w katalogu "spam" znalazlam... prace
    licencjacka Vertreta, o ktorej wyslanie tu prosilam i ktora mi sie nie
    sciagnela na konto - pewnie za zalacznik. A juz sobie pomyslalam, ze o mnie
    zapomnial :)

    To przykre, ze spam wymusza obrone, ktora potem negatywnie wplywa na
    normalna komunikacje. Z drugiej strony, na gmaila jeszcze ani jednego spama
    nie dostalam.

    Wychodzi na to, ze jesli ktos juz chce uzywac maila do celow zawodowych, to
    powinien wydac po prostu te 50 zl na roczny abonament na jakas platna
    skrzynke. Doklejenie reklam, niezaleznie od tego, w jakim sa jezyku, psuje
    image profesjonalizmu.

    I.

  • 22. Data: 2005-11-03 16:06:51
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Bremse napisał(a):

    A możesz powiedzieć jak to jest z emailami np. z Interi? Właśnie wysyłałem 2
    emaile
    z załącznikami (2 pliki *.rtf)do Tesco - jeden z Interi a drugi z konta Chello.

    Nie wiem czy to przypadek, ale email z Interi nie doszedł, zaś z Chello -
    doszedł.

    Czy istnieje spore prawdopodobieństwo, że emaile z konta Interi (darmowego) będą
    odrzucane przez zabezpieczenia antyspamowe firm?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 23. Data: 2005-11-03 16:18:58
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>
    napisał w wiadomości news:dkdcit$4et$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > (darmowego) będą
    > odrzucane przez zabezpieczenia antyspamowe firm?

    Może by doszło gdybyś wysyłał z Interii :p
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 24. Data: 2005-11-03 16:23:23
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    @nn napisał(a):

    > Może by doszło gdybyś wysyłał z Interii :p

    No jasne... ;-)

  • 25. Data: 2005-11-03 16:39:02
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Nie wiem dlaczego, ale zamiast polskich liter widzę spacje.

    Tak przy okazji rozmów PDF vs. DOC, to jest to niezły argument za wysyłaniem i
    DOCa i PDFa...

  • 26. Data: 2005-11-03 16:41:43
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    juz kilka razy miałem zwroty maili wysyłanych z interii (z freekowego
    konta)
    tacy są przebiegli :)

  • 27. Data: 2005-11-03 20:07:24
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Meantic wrote:
    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzucicie okiem na moj cv i lm.
    > Mozecie go znalezc na stronie meantic.w.interia.pl
    > Pomozcie prosze.
    > Szukam pracy od 5 miesiecy i nic.
    > Wyslalem chyba z 100ofert i 0 konkretnych rozmow.
    > Tragedia. Walcie prosto z mostu co jest w moich cv i lm nie tak.

    Jeśli będziesz dalej szukał pracy i wysyłał swoje cv i lm
    to możesz mi przesłać do sprawdzenia pod względem ortów,
    stylistyki. Zakładam, że te obecne poprawisz i wykonasz
    na nowo, więc się nimi nie zajmuję. Wal śmiało :)
    Najlepiej w formacie doc, rtf, txt.