PracaGrupypl.praca.dyskusje › z cyklu "ile za..." tlumaczenie pl->ang

  • 1. Data: 2005-11-02 12:52:37
    Temat: z cyklu "ile za..." tlumaczenie pl->ang
    Od: bartek <t...@o...pl>

    witam! tekst na stronę www, branża-doradztwo podatkowe, 4 strony, 191
    wierszy. Na ile to można wycenić?
    pozdrawiam / Bartek

  • 2. Data: 2005-11-02 13:01:46
    Temat: Re: z cyklu "ile za..." tlumaczenie pl->ang
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisał(a):

    > witam! tekst na stronę www, branża-doradztwo podatkowe, 4 strony, 191
    > wierszy. Na ile to można wycenić?

    10000 zł ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-11-02 13:17:40
    Od: bartek <t...@o...pl>

    januszek napisał(a):

    > 10000 zł ;P
    >
    > j.

    przed reformą Grabskiego chyba.... :) ale ja się poważnie pytam
    --
    Pozdrowienia / Bartek

  • 4. Data: 2005-11-02 13:25:54
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    bartek napisał(a):

    > przed reformą Grabskiego chyba.... :) ale ja się poważnie pytam

    Twoje pytanie z założenia nie jest powazne...

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 5. Data: 2005-11-02 13:30:29
    Od: bartek <t...@o...pl>

    czarny napisał(a):

    > Twoje pytanie z założenia nie jest powazne...

    a to czemu?

    --
    Pozdrowienia / Bartek

  • 6. Data: 2005-11-02 15:09:31
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    25-35zł za 1800 znaków ze spacjami.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 7. Data: 2005-11-02 15:12:49
    Od: bartek <t...@o...pl>

    Boa napisał(a):
    > 25-35zł za 1800 znaków ze spacjami.
    >
    > Pozdrr.,
    > Boa.

    dzięki - jedyna konkretna odp. w tym wątku :)
    --
    Pozdrowienia / Bartek

  • 8. Data: 2005-11-02 15:14:21
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    bartek napisał(a):

    > dzięki - jedyna konkretna odp. w tym wątku :)

    E, 1000 to bardziej konkretnie niż 35 zł. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 9. Data: 2005-11-02 16:02:15
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    bartek napisał(a):

    > a to czemu?

    Odpowiem Ci w taki sposób"
    [1] Moja babcie strzyka coś pod łopatką, ale tak nimy pod łopatkąale
    jakby przy kręgosłupie bardziej.
    Jakie lekarstwa jej polecisz?

    [2] Przy 120km na godzine spod mojego wozu dochodzą takie dziwne
    dzwięki, "pufff...sss", o własnie takie.
    Co to może byc?

  • 10. Data: 2005-11-02 17:48:36
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    czarny napisał(a):
    > [2] Przy 120km na godzine spod mojego wozu dochodzą takie dziwne
    > dzwięki, "pufff...sss", o własnie takie.
    > Co to może byc?

    Niewątpliwie będzie to siarburator, który transmogifikuje w
    nadprzestrzeń. Znam dobrego mechanika, polecić Ci go? ;-)

    pozdr.
    m.