PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w hiszpanii?

  • 1. Data: 2005-11-02 15:00:20
    Temat: Praca w hiszpanii?
    Od: "Kornel " <k...@g...pl>

    Witam,
    Wg ( http://www.pracuj.pl/kariera_praca_w_ue_hiszpania.ht
    m#top ) mamy 2letni
    okres przejsciowy, wiec pozwolenia na prace tak od reki to nie ma, tak? Moje
    proste pytanie jest takie:
    Jezeli student (z PL) jest na wymianie w Hiszpanii na rok, ubiega sie o prace
    i dostaje kwestionariusz, gdzie m.in. jest pytanie, czy ma pozwolenie na
    prace (tak/nie) to chyba niestety nie ma? Wg pracuj.pl (link powyzej) to
    pracodawca ma tak jakby to zalatwic?

    Dzieki za pomoc!

    --
    Pozdrawiam,