PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ryczałt samochodowy

  • 1. Data: 2004-06-13 12:33:03
    Temat: Ryczałt samochodowy
    Od: <f...@g...pl>

    Czy ryczałt za używanie pojazdów osobowych podlega opodatkowniu?? (Wiem, że
    swego czasu miało to zostać opodatkowane, ale czy zostało)??

    Druga kwestia, czy tenże ryczałt tak jak zwykły dochód z pracy podlega
    ozusowaniu (+ zdrowotne)

  • 2. Data: 2004-06-15 11:48:08
    Temat: Re: Ryczałt samochodowy
    Od: "Dorcia" <d...@o...pl>

    Użytkownik <
> [...]
    > swego czasu miało to zostać opodatkowane, ale czy zostało)??
    >
    > Druga kwestia, czy tenże ryczałt tak jak zwykły dochód z pracy podlega

    podatek tak, zus nie -od stycznia 2004r

    pozdr,dorcia(gościnnie na grupie)