PracaGrupypl.praca.dyskusje › Abbot- rekrutacja

  • 1. Data: 2004-06-12 22:19:33
    Temat: Abbot- rekrutacja
    Od: "dragon" <d...@i...kasuj.t17.ds.pwr.wroc.pl>

    Witam Czy ktos ma jakies informacje na temat rekrutacji w tej firmie
    farmaceutycznej? Prosze o jakiekolwiek info, z gory dziekuje i pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-06-13 04:27:59
    Temat: Re: Abbot- rekrutacja
    Od: " ozlem" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    hehhehe- osobiste przeżycia sprzed jakis 5 lat- pan mi czytal pytania z kartki
    (pytania z gatunku moja najwieksza wada, zaleta...) co chwila odbieral
    komorke, przyniosl ze soba wszystkie zyciorysy i listy motywacyjne, osob
    ktore aplikowaly na te stanowisko (żeby mi pokazac ile ich jest?), cale
    pozakleslane na czerwono i koniecznie chcial wiedziec co to znaczy, to co on
    tam sobie pozakreslal... Np co to znaczy ze znam biegle angielski (tak
    napisalam bo bylam okurat po egzaminie Proficiency, wiedzialam, ze mi poszedl
    bardzo dobrze, ale nie mialam wtedy jeszcze certyfikatu, zeby sie podeprzec...
    ) Zaniemowil jak mu odpowiedzialam po angielsku co to znaczy...:-)
    Pracy oczywiscie nie dostalam i z perspektywy czasu bardzo sie ciesze, ze nie
    dostalam, bo niedlugo potem dostalam gdzie indziej i to duzo lepsza, bo nie
    jako przedstawiciel, ale w badaniach klinicznych.

  • 3. Data: 2004-06-14 15:15:40
    Od: "tuMEk" <t...@j...pl>

    generalnie ciezka praca w dobie lezacej sluzby zdrowia ( pracowalem 6 lat w
    konkurencji abotta) .

    --

    pozdrawia was :
    tuMEk