PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na 1/2 etatu w Geant - kto wie o co chodzi?

  • 1. Data: 2004-06-13 11:20:07
    Temat: praca na 1/2 etatu w Geant - kto wie o co chodzi?
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Geant zmienia umowy o prace na 1/2 etatu. Nie przyjmuje nowych pracowników.
    Nie pozwala dorobić nawet kilku minut powyżej wymiaru. Jednym słowem szopka.
    Bo pracowników jest za mało. Jednocześńie odchodzą ci, którzy są dobrzy : za
    miesiąc dyspozycyjności i pracy płacą aż 100 euro (przynajmniej ja tyle
    zarobiłem)
    Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje? Bo szefowie Geant chyba nie?

  • 2. Data: 2004-06-13 12:57:45
    Temat: Re: praca na 1/2 etatu w Geant - kto wie o co chodzi?
    Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl>

    > Bo pracowników jest za mało.

    chyba za dużo......

    Grzegorz Busz

  • 3. Data: 2004-06-13 20:47:01
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    mówią, że za mało, na przykład na kasach, a dyrektor nie zgadza się by
    zapłacić za dodatkowe godziny

  • 4. Data: 2004-06-14 07:05:04
    Od: "krop" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarobiłem)
    > Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje? Bo szefowie Geant chyba nie?
    Ma to zwiazek ze zmmiana kodeksu Pracy i nowa wykladnia. Otoz PODOBNO jak
    pracownik ma umowe na 1/2 , a przez kilka lat wyrabia prawie lub etat (czyli
    tak zwane dopełnienie -płatne normalnie) jest to wykorzystywanie pracownika.
    Wiec np Carrefour przestal mnie wykorzystywac i teraz zamiast 1000 zarabiam
    500;(.
    Innym utrudnieniem ops.. ochroną pracownika jest pojecie i liczenie tzw doby
    pracowniczej.
    co interesujace ma byc tez zmiana czasu pracy zastepców. Nie tylko beda
    musieli sie wybijac po 8 godzinach, ale jeszcze naprawde maja tak pracowac
    tzn nie 12-13 godzin
    Krop

  • 5. Data: 2004-06-14 11:59:06
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krop; <cajinr$7rm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > Wiec np Carrefour przestal mnie wykorzystywac i teraz zamiast 1000 zarabiam

    To już wiem, dlaczego w zeszłym tygodniu w poniedziałek i środę były
    takie kolejki w Auchanie. ;) Istnieje jedna pozytywna możliwośc tej
    sytuacji - hipki pod wpływem wq... klientów jednak zdecydują się na
    większe zatrudnienie - tylko to trwa trochę - na mój gust, do pierwszej
    sytuacji, kiedy jakiś podq... klient zrobi zadymę, a reszta klientów
    zacznie wypieprzać bez płacenia - jeden ochroniarz takiego tłumu nie
    zatrzyma. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)