PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferty za granica...

  • 1. Data: 2004-06-12 22:00:31
    Temat: oferty za granica...
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy mozecie sie podzielic informacjami/doswiadczeniem dot pracy za
    granica ?
    Chodzi mi o prace jako "informatyk" w Anglii, Irlandii, Niemczech i
    innych krajow co to niby sie teraz otworzyly . Czym sie zajmuje, jak
    eksploatuja pracownika i czy jest sens wyjezdzac za te pieniadze, co
    podaja przy ofertach. Ciezko ocenic czy to duzo, czy malo. Np 18k
    funtow. Czy to miesiecznie, kwartalnie, rocznie ?
    Jestem podejzliwy i wydaje mi sie, ze sa to pieniadze jakie oferuje
    autor posta dot posta wyzej - pracy przy ankietach za 50 zl. Ale za co,
    za ile ankiet...?

  • 2. Data: 2004-06-13 09:27:28
    Temat: Re: oferty za granica...
    Od: "jaberski" <_...@g...pl>

    > Chodzi mi o prace jako "informatyk" w Anglii, Irlandii, Niemczech i
    > innych krajow co to niby sie teraz otworzyly .

    niemcy sie nie otworzyly.

    >Czym sie zajmuje, jak
    > eksploatuja pracownika i czy jest sens wyjezdzac za te pieniadze, co
    > podaja przy ofertach.

    eksploatuja pracownika ????
    skad zes sie urwal ???
    kochany z takim podejsciem to ty daleko nie zajedziesz :)
    nikt Cie nie eksploatuje. po prostu zgadzasz sie za jakas kwote pracowac
    okreslona ilosc godzin lub wykonac jakies czynnosci, albo szukasz innej
    oferty. A moze jestes z tych dla których praca to zawsze oznacza
    "eksploatacje pracownika" niezaleznie ile ktos za ta prace placi ???

    Ciezko ocenic czy to duzo, czy malo. Np 18k
    > funtow. Czy to miesiecznie, kwartalnie, rocznie ?

    w UK,Iralndii zwykle podaja zarobki roczne (p.a.)
    a czy 18k UKP to duzo czy malo to juz musisz ocenic sam :)

    pozdrawiam
    jaberski

  • 3. Data: 2004-06-13 10:24:52
    Od: Traper <t...@i...pl>

    Pewnego pięknego dnia: Sun, 13 Jun 2004 00:00:31 +0200,
    osoba :vissim <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Witam!
    >
    >Czy mozecie sie podzielic informacjami/doswiadczeniem dot pracy za
    >granica ?
    >Chodzi mi o prace jako "informatyk" w Anglii, Irlandii, Niemczech i
    Witam również

    Zerknij na alt.pl.emigracja.londyn

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&th
    readm=ca2guq%244hr%241%40news.onet.pl&rnum=2&prev=/g
    roups%3Fhl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26q%3Dpraca%2Ba
    lt.pl.emigracja.londyn

    toczyła sie tam rozmowa na temat pracy informatyków w UK

  • 4. Data: 2004-06-13 22:05:39
    Od: "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl>

    > Ciezko ocenic czy to duzo, czy malo. Np 18k

    to po prostu 18 tys funtow rocznie...

    MadziaK