PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę - czy tak można ? › Rozwiązanie umowy o pracę - czy tak można ?
  • Data: 2007-07-10 21:36:27
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę - czy tak można ?
    Od: "Exploris" <exploris@***NO SPAM***autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie !

    Mój problem może i jest typowy.ale zwracam się z pytanmiem do WAS, bo sił
    już nie mam, żeby szukac rozwiązania na własną rekę ...

    Mam pracę w firmie - zatrudnienie na okres próbny - 3 miesiące (licząc od
    18/06/07).
    Tak wyszło, że to co postkało mnie w tej firmie, nawet w najgorszych snach
    nie występuje i ciężko to osbie wyobrazić ...
    Suma sumarum - jestem zmuszony złożyć wymówienie.

    OKRES WYPOWIEDZENIA, jak zapisano w umowie wynosi 2 tygodnie.

    WSKAZANE JEST (a raczej NIEZBĘDNE), żebym w tym okresie nie pracował bo tzw.
    koledzy zdążą mnie jeszcze mnie przez te 2 tygodnie wykończyć ...!

    PYTANIE: Czy mogę ZATEM iść na zwolnienie lekarskie, i w czasie trwania tego
    zwolnienia złożyć wypowiedzenie ??? Czy to jest dopuszczalne ?

    Jeśli NIE to jak najlepiej postapić ... i jaką formę powinna mieć prośba o
    rozwiązanie stosunku pracy (czy na mocy porozumienia stron czy może jakoś
    inaczej)

    Bardzo przepraszam za moje lamerskie pytanie, ale naprawdę nie mam już
    wyjścia ...

    Nie wiem jak bezboleśnie rowiązac umowę o pracę ...

    --
    Pozdrawiam ... Exploris.
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."