PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę - czy tak można ? › Re: Rozwiązanie umowy o pracę - czy tak można ?
  • Data: 2007-07-10 21:59:55
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - czy tak można ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f70ulp$6bv$1@news.onet.pl Exploris <exploris@***NO
    SPAM***autograf.pl> pisze:

    > Co mam napisać: wniosek o rozwiązanie umowy na mocy porozumienia obu
    > stron w terminie - ---- czy musze sie trzymać tych dwóch tygodni ?
    > Czy mogę we wniosku zaproponować np. termin za tydzień ?
    Zapisy umowy nie mają tu wielkiego znaczenia.
    Umowa o pracę na okres próbny może byc rozwiązana za 2-tygodniowym
    wypowiedzeniem (KP art. 34 pkt 3).
    Możesz zaproponować porozumienie stron i wówczas termin może byc dowolny,
    nawet od jutra.
    Spokojnie i bez ograniczeń możesz korzystać ze zwolnienia w okresie
    wypowiedzenia.

    --
    Jotte