PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę › Rozwiązanie umowy o pracę
    From: Alex <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozwiązanie umowy o pracę
    Date: Sun, 07 Mar 2004 22:38:21 +0100

    Witam!

    Mam do szanownych grupowiczów takie pytanie: czy do rażącego zaniedbania
    obowiązków pracodawcy można zaliczyć brak okresowych badań lekarskich
    (pracuję już ponad 3 lata i nigdy takich badań nie miałem - szef
    załatwił sobie tylko pieczątkę i podpis znajomego lekarza), albo nie
    wypłacanie diet za zagraniczne podróże służbowe?
    A co z prowadzeniem systematycznym szkoleń pracowników w zakresie
    bezpieczeństwa i higieny pracy (miałem tylko 2 takie szkolenie jak
    zaczynałem pracę - 3 lata temu)?
    Mógłbym jeszcze zapytać o nieterminowe wypłacanie wynagrodzeń - zamiast
    ostatniego dnia miesiąca otrzymuję wynagrodzenie około 5 dnia miesiąca
    następnego - ale czy to jest też rażące naruszenie to nie wiem - chociaż
    podobno wystarczy jeden dzień spóźnienia.

    Dziękuję za wszystkie sugestie, acha pracuję na stanowisku programisty
    jeżeli miało by to jakieś znaczenie.

    Pozdrawiam
    Alex