PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę › Rozwiązanie umowy o pracę
    From: "dzangiel" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozwiązanie umowy o pracę
    Date: Thu, 30 Oct 2003 18:04:37 +0100

    Witam wszystkich,

    mam pewien dylemat.

    Pracuję w firmie "A". Obowiązuje mnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia.
    Mam podpisaną umowę z firmą "B" na okres próbny od 1.12.2003
    Jeśli jutro złożę podanie w firmie "A" o rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem
    z prośbą o skrócenie okresu wypowiedzenia do 1 miesiąca, a pracodawca się zgodzi to
    wszystko będzie
    o.k
    Jeśli się nie zgodzi mogę porzucić pracę.
    Po ilu dniach nie stawienia się do pracy następuje porzucenie pracy?
    Kiedy dostane świadectwo pracy?
    Wiem, że w świadectwie pracy będzie napisane, że umowa o pracę została rozwiązana bez
    wypowiedzenia
    z winy pracownika. Ale czy powinienem się tym przejmować skoro mam już podpisaną
    umowę z firmą "B"
    Jeśli kiedyś zmienię pracodawcę na "C" czy wystarczy okazać tylko świadectwo pracy z
    firmy "B"?
    Czy będą mi przysługiwały 3 dni na poszukiwanie pracy skoro to ja wypowiadam umowę o
    pracę?
    Czy trzeba wykorzystać te dni w jednej całości czy mogę najpierw wykorzystać jeden
    dzień a kiedy
    indziej dwa dni?
    Czy muszę uzgadniać z pracodawcą termin wykorzystania tych 3 dni?
    Jeśli w trakcie okresu wypowiedzenia zachoruję czy okres choroby wydłuża okres
    wypowiedzenia?
    Co będzie jeśli w trakcie chorobowego, które będzie w okresie wypowiedzenia, zacznę
    pracę w firmie
    "B"?

    pozdrawiam
    dzangiel