PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy na czas określony - POMOCY!!!!!!!!! › Rozwiązanie umowy na czas określony - POMOCY!!!!!!!!!
    From: "Adik" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozwiązanie umowy na czas określony - POMOCY!!!!!!!!!
    Date: Thu, 14 Aug 2003 13:44:14 +0200
    Sender: m...@o...pl@213.17.165.86

    Cześć

    Potrzebuję pomocy.

    W styczniu tego roku podpisałem umowę na czas określony - 2 lata. W tej
    chwili chciałbym ją rozwiązać, gdyż znalazłem nową o wiele lepszą pracę.
    Umowę musze ja wypowiedzieć, gdyż nie ma szans na dogadanie się z pracodawcą
    na porozumienie stron, od czerwca jestem na zwolnieniu lekarskim :)))

    Pytanie 1:
    Od kiedy liczy mi się okres wypowiedzenia? Czy od dnia kiedy składam
    wypowiedzenie? Czy tak jak w przypadku umów na czas nieokreślony, od
    najbliższego poniedziałku??? Mam 2 tygodniowy okres wypowiedzenia - tak jest
    w umowie.

    Pytanie 2:
    W chwili obecnej przysługuje mi tylko 9 dni urlopu, okres wypowiedzenia to
    niestety 10 dni roboczych. Co zrobić z tym brakującym 1 dniem??? Czy ktoś ma
    jakiś pomysł? Nie mam szans na jakiekolwiek rozmowy z szefem. Nie mogę także
    już pojawić się w pracy. :((

    Pytanie 3:
    Czy jak w trakcie okresu wypowiedzenia będę nadal na zwolnieniu lekarskim
    mój pracowdawca będziem usiał mi zapłacić za niewykorzystany urlop czy nie,
    i przejdzie mi on do wykorzystania u następnego pracodawcy??

    Pomóżcie, nie wiem jak prawnie mogę rozwiązać umowę aby było to
    najkorzystniesze dla mnie :))

    Pozdrawiam
    Adik