PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy na czas określony - POMOCY!!!!!!!!! › Re: Rozwiązanie umowy na czas określony - POMOCY!!!!!!!!!
  • Data: 2003-08-14 12:46:31
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy na czas określony - POMOCY!!!!!!!!!
    Od: "Adik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A masz w umowie klauzulę o możliwości jej wypowiedzenia?? Bo jak nie,
    > to jesteś uziemiony.

    Mam więc to nie jest żadnym problemem. W umowie jest wyraźnie zaznaczone że
    może ją rozwiązać każda ze stron z 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia.
    Tylko od kiedy ten okres się liczy?????????????
    Kadry mówią co innego, PIP co innego, Prawnik mi powiedział jeszcze inną
    wersję - co robić??????????????