PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wielkość zalacznika w aplikacji

  • 1. Data: 2005-01-19 10:35:41
    Temat: Wielkość zalacznika w aplikacji
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Witam

    Wyslalem aplikacje jako kandydat na pracownika w danej firmie na adres
    mailowy. Załącznik zajmował 145KB. Wróciła automatyczna odpowiedź, że plik
    jest za duży. Zmniejszyłem (zip)do minimum (28KB)-ta sama odpowiedź. Ile
    zajmują wasze cv i lm?

  • 2. Data: 2005-01-19 11:01:15
    Temat: Re: Wielkość zalacznika w aplikacji
    Od: "Minister" <p...@i...pl>

> [...]
    > jest za duży. Zmniejszyłem (zip)do minimum (28KB)-ta sama odpowiedź. Ile

    Moze poprostu mają skrzynkę zapchaną bo wiele osób zalało ich swoimi
    ofertami. Jak odbiorą pocztę to przejdzie Twój. Próbuj dalej. 145 KB to w
    tych czasach niewiele.

  • 3. Data: 2005-01-19 11:20:42
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Minister" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ile

    > Moze poprostu mają skrzynkę zapchaną bo wiele osób zalało ich swoimi
    > ofertami. Jak odbiorą pocztę to przejdzie Twój.
    mailbox /poczta/virtual/xxx.net/praca: error writing
    message: File too large

    > Próbuj dalej. 145 KB to w
    > tych czasach niewiele.

    5KB przeszło...

  • 4. Data: 2005-01-19 20:59:04
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Pajączek wrote:

    > mailbox /poczta/virtual/xxx.net/praca: error writing
    > message: File too large

    acha - i po tym komunikacie wnioskujesz, ze zalacznik byl za duzy??
    bo to wcale niekoniecznie tak musi byc; ten komunikat pisal jakis
    informatyk dla jakiegos innego informatyka; jezeli jestes jednak
    nieinformatykiem, to mozesz go po prostu nie zrozumiec;

    adas;

  • 5. Data: 2005-01-23 15:39:48
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-19, Pajączek <p...@o...pl> wrote:
    > mailbox /poczta/virtual/xxx.net/praca: error writing
    > message: File too large
    Zapchana skrzynka.

    Pozdrawiam
    Czesiu