PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej

  • 11. Data: 2003-05-27 16:57:35
    Temat: Re: Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Moje drugie Ja" <l...@i...pl> wrote in message
    news:bb052t$644$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > :)))
    > Wybacz, ale chyba w życiu, na oczy takiego programu nie wiedziałeś

    Wybaczam. Od lat korzystam z Turbo Księgi autorstwa firmy Reset2.

    > Po za tym jeśli ktoś nie ma choćby elementarnego pojecia o rachunkowości i
    > obowiązujących przepisach to te 300 zł za program bedzie wyrzucone w błoto

    Jeśli ktoś nie ma choćby elementarnego pojecia o rachunkowości i
    obowiązujących przepisach, to prędzej czy później umoczy zapominając o
    terminie albo opłacając zbyt mało czegokolwiek. I skończy się przygoda z
    "prowadzaniem" działalności, tu się trzeba pilnować. A ryczałt czy zasady
    uproszczone są naprawdę do objęcia rozumem.

    > Oczywiście, można sie tego nauczyć, ale kto w tym czasie bedzie prowadził
    > działalnośc twojej firmy?

    Myślę, że kolejność powinna być odwrotna. Najpierw patrzymy, co się z czym
    je, potem podejmujemy kroki w kierunku.

    Tomek Z.

  • 12. Data: 2003-05-29 12:02:52
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Przejdz się do najbliższego biura księgowo-rachunkowego i zapytaj się. Jeśli
    biuro będzie dobre to powiedzą Ci wszystko, a może i wszystko zrobią za
    Ciebie - tobie pozostawią jedynie opłaty ;o)
    Baaaaaaardzo dobrą księgowość z ZUS'em można wynająć za 400 PLN brutto

    P.S. Uważaj, bo można wdepnąć w taką księgową przez którą wsadzą Ciebie do
    więzienia!
    --
    pozdrawiam...
    Andrzej z Gdańska

  • 13. Data: 2003-05-29 12:06:18
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Jeśli ktoś nie ma choćby elementarnego pojecia o rachunkowości i
    > obowiązujących przepisach, to prędzej czy później umoczy zapominając o
    > terminie albo opłacając zbyt mało czegokolwiek
    Podpisując umowę z firmą rachunkową w razie problemów to firma rachunkowa
    zostanie pociągnięta do odpowiedzialności - ubezpieczasz się w ten sposób.

    > Myślę, że kolejność powinna być odwrotna. Najpierw patrzymy, co się z czym
    > je, potem podejmujemy kroki w kierunku.
    święte słowa

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 14. Data: 2003-05-29 18:18:30
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "babla" napisał w wiadomości

    > Podpisując umowę z firmą rachunkową w razie problemów to firma rachunkowa
    > zostanie pociągnięta do odpowiedzialności - ubezpieczasz się w ten sposób.

    mylisz się, pociągnięty do odpowiedzialności będzie zawsze podatnik!!!,

  • 15. Data: 2003-05-29 20:33:17
    Od: "shark" <...@...pl>

    > Za 300 zl mozna kupic program, który wyprodukuje wszystkie papiery. Przy
    > malej ilosci faktur wklepywanie potrwa krócej, niz dojazd do biura
    > rachunkowego.
    >
    > Tomek Z.
    >
    > Ewntualnie skorzystac z propozycji internetowych biur np. ifirma.
    shark.

  • 16. Data: 2003-05-29 20:59:14
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> wrote in message

    > mylisz się, pociągnięty do odpowiedzialności będzie zawsze podatnik!!!,

    W tej materii coś się niedawno zmieniło, firmy rachunkowe muszą się
    obowiązkowo ubezpieczyć od podobnych historii, domniemuję więc, że ich
    odpowiedzialność stała się bardziej automatyczna. Kiedyś owszem - zawsze
    winny był przedsiębiorca.

    Tomek Z.

  • 17. Data: 2003-05-30 00:15:18
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 29 May 2003 22:59:14 +0200, "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>
    wrote:

> [...]
    >obowiązkowo ubezpieczyć od podobnych historii, domniemuję więc, że ich
    >odpowiedzialność stała się bardziej automatyczna. Kiedyś owszem - zawsze

    I nadal winny jest przedsiebiorca, tylko ze jesli dostanie po dupie to wtedy on
    pozywa firme rachunkowa i odzyskuje swoje pieniadze - po to jest to
    ubezpieczenie.

    Kyniu

    --