PracaGrupypl.praca.dyskusje › Olej studia olej prace olej to co możesz a resztówkę pij

  • 1. Data: 2003-05-24 19:32:02
    Temat: Olej studia olej prace olej to co możesz a resztówkę pij
    Od: "bartek bartkowski" <s...@N...gazeta.pl>

    Krótko i na temat.
    1.Po co studiować skoro i tak nic to nie daje , student wieczorowy czy
    zaoczny to dzisiaj cieć.
    2.Pracy nie ma i nie będzie.Pracują znajomi znajomych i rodziny rodzin.
    3.Każda branża ma swoje realia , teraz tylko rep zarobi jak się odda za
    paczkę penicyliny byle lekarzowi.
    4.Płace jeśli są to tak śmieszne że po prostu debet jak ktoś może a jak nie
    to kanał.
    5.Opieka socjalna nie istnieje, pomijam wczesny komunizm ale sporo ludzi
    klepie biedę i nie zanosi się na to żeby mieli ją czym wyklepać.
    6.Korupcja zaraza gangrena , nawet dziennikarze to znajomi znajomych.
    7.Te Państwo stało się oazą oszustów i nasyceniem beznadziei .
    8.Błagam o jedno , głosujcie za Unią a Lepper won .
    pozdrawiam
    radykalnych amatorów życia.

  • 2. Data: 2003-05-24 19:46:36
    Od: "ravfl" <r...@g...pl>

    nic , mogę się tylko zgodzić z Tobą

  • 3. Data: 2003-05-24 21:14:02
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Sat, 24 May 2003 19:32:02 +0000 (UTC), gdy "bartek
    bartkowski" <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Krótko i na temat.
    >1.Po co studiować skoro i tak nic to nie daje , student wieczorowy czy
    >zaoczny to dzisiaj cieć.
    >2.Pracy nie ma i nie będzie.

    Sad but true, ale dla takich jak Ty nigdy pracy nie będzie.

    A cieciów (w znaczeniu: dozorców) by się trochę przydało - gdy byłem na
    Białorusi, tam nie było bezrobocia, ale dziesiątki pań w średnim wieku
    zamiatały ulice i parki. Efekt: było czysto i nikt za darmo nie brał
    społecznych pieniędzy.

    Robert

  • 4. Data: 2003-05-25 13:22:02
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    > Białorusi, tam nie było bezrobocia, ale dziesiątki pań w średnim wieku
    > zamiatały ulice i parki. Efekt: było czysto i nikt za darmo nie brał
    > społecznych pieniędzy.
    za darmo bierze społeczne pieniądze TYLKO 20% bezrobotnych
    frutis

  • 5. Data: 2003-05-25 13:23:52
    Od: ":\)\)\)" <?@02.pl>

    Użytkownik "bartek bartkowski" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:baohbi$3nj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > 7.Te Państwo stało się oazą oszustów i nasyceniem beznadziei .
    > 8.Błagam o jedno , głosujcie za Unią a Lepper won .

    A czy ty sądzisz że Unia potrzebuje takiego ciecia utrzymywać ? :))

  • 6. Data: 2003-05-25 17:41:45
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Po studiach masz większą SZANSĘ znalezienia pracy i jest ona zazwyczaj
    lepiej płatna
    student wieczorowy czy zaoczny zazwyczaj w trakcie studiów pracuje
    zdobywając DOŚWIADCZENIE bardziej przez pracodawców cenione.
    Wskaźnik bezrobocia osób po studiach jest nieporównywalny do ogólnego
    wskaźnika bezrobocia.
    Opieka socjalna w Polsce nie może działać super bo zbyt mało ludzi pracuje
    żeby mogło utrzymać nie pracujących + trochę ludzi bierze trochę od państwa
    ( patrz byłe PGR,odprawy dla górników,PKP + kupa rent dla ludzi którym się
    nie należą itp)+ te F16 trochę nas kosztowały :).
    Praca dla rodzin rodzin rozpowszechniona jest głównie w urzędach
    państwowych.
    Ogólnie praca jest, tylko trzeba się trochę nachodzić i naszukać.Podkreślam
    słowo nachodzić, samo wysyłanie CV do firm bez pojawiania się tam mija się z
    celem, nikt Cię nie pamięta, niczym nie wyróżniasz się z tłumu
    kilkudziesięciu osób starających się o stanowisko.
    Pozdrawiam i życzę Powodzenia
    Były bezrobotny
    Stachu

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2003-05-25 18:43:13
    Od: Krzysiek <c...@d...pl>

    frutis wrote:

    > za darmo bierze społeczne pieniądze TYLKO 20% bezrobotnych

    Przecież większość nie ma prawa do zasiłku..

  • 8. Data: 2003-05-25 18:44:37
    Od: Krzysiek <c...@d...pl>

    bartek bartkowski wrote:
    > 2.Pracy nie ma i nie będzie.Pracują znajomi znajomych i rodziny rodzin.

    Masz rodzinę? A znajomych?

  • 9. Data: 2003-05-25 19:15:33
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    frutis napisał:

    > za darmo bierze społeczne pieniądze TYLKO 20% bezrobotnych

    Zmniejsz - Ci którzy wczesniej pracowali płacili składki na Fundusz
    Pracy - to tak jakby wykupili polisę na bezrobocie.

    Flyer

  • 10. Data: 2003-05-25 19:15:51
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KarolS napisał:

> [...]
    > zdobywając DOŚWIADCZENIE bardziej przez pracodawców cenione.
    > Wskaźnik bezrobocia osób po studiach jest nieporównywalny do ogólnego

    Bo jest ich więcej w stosunkowo małym przedziale wiekowym, co nie
    oznacza, że pracodawcy wolą 40. latków, tylko właśnie absolwentów. Ale w
    odniesieniu do pojedyńczego człowieka, statystyki bezrobocia nie mają
    wiekszego znaczenia. Podejrzewam, że prawdopodobieństwo zatrudnienia
    statystycznego Kowalskiego [jako jednostki] w wieku 23 lat i 40 lat,
    jest wyższe własnie dla 23. latków. Fakt, nie jest winą 23. latka, że
    akurat w pewnym okresie ludzie mnożyli się jak króliki, ale bez
    przegięcia - 40. latek ma o wiele mniejsze możliwości [prawne]
    przysposobienia się do nowych zawodów.

    Flyer