PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowy kwalifikacyjne

  • 41. Data: 2008-08-30 10:10:28
    Temat: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g>

    Użytkownik "Tomek[TK]" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:g9aqkd$gbp$1@inews.gazeta.pl...

    > Wstepnie to moze kazdemu pasowac. Kiedys mnie zaproszono na rozmowe
    > kwalifikacyjna - "wstepnie" zaproponowalem swoja stawke. Podczas spotkania
    > dowiedzialem sie, ze moge zarobic o 1200 zl mniej. Dlaczego nie
    > powiedziano mi tego przez telefon?

    No i co z tego wynika? Że należy z góry przyjąć taki scenariusz i nie
    przychodzić na spotkanie jak się umówisz?

    Wojtek

  • 42. Data: 2008-08-30 11:24:09
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Wojciech Kulesza pisze:

    > Użytkownik "Tomek[TK]" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > No i co z tego wynika? Że należy z góry przyjąć taki scenariusz i nie
    > przychodzić na spotkanie jak się umówisz?

    Nie, z tego wynika, ze wstepnie ustalenie kwoty nie oznacza, ze
    pracodawca chce/moze tyle zaplacic. To byl komentarz do slow ktore
    zacytowalem.

    --
    Tomek
    http://tkrzos.com/

  • 43. Data: 2008-08-30 14:21:52
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > że mogę zarobić 5k zaproponowali mi 17zł/h ktoś nie umie liczyć?
    > Wprawdzie zrobiłem tylko 150 km ale.............

    5000/17 =~294,12 godzin do przepracowania, czyli 36,8 dnia roboczego po
    8 godzin dziennie.
    albo inaczej - 21 (dni pracujących w miesiącu) * 8 (godzin pracy/dzień)
    = 168 godzin pracy/miesiąc * 17 pln/h =2856pln. Jeżeli te 17 to brutto,
    na rękę zostanie ci około 2000, jak to kwota netto tez sporo brakuje do
    5 tysięcy.... kalkulator i liczyć :) masz taki na dowolnym portalu pracowym

  • 44. Data: 2008-08-30 22:43:01
    Od: venioo <v...@p...fm>

    zly pisze:

    > i pewnie dlatego wiekszosc mozna ogladac co tydzien ;) (dawno nie
    > ogladalem, ale kiedys tak bylo) moja firma tez pare razy dala ogloszenie do
    > gazety (gw) i odzew byl raczej marny

    a czy na pewno (gw) to odpowiednie media czytane przez potencjalnych
    kandydatow na pracownikow? bo jak szukaliscie sprzataczki to raczej
    watpie zeby kandydaci kupowali wyborcza...

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 45. Data: 2008-08-30 22:51:16
    Od: venioo <v...@p...fm>

    andreas pisze:
    > Pracodawcy po prostu "bezszczelnie"

    że jak?

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 46. Data: 2008-08-31 02:47:51
    Od: empireus <a...@b...ccc>

    Dnia 31-08-2008 o 00:43:01 venioo <v...@p...fm> napisał(a):

    > a czy na pewno (gw) to odpowiednie media czytane przez potencjalnych
    > kandydatow na pracownikow? bo jak szukaliscie sprzataczki to raczej
    > watpie zeby kandydaci kupowali wyborcza...

    Zdziwilbys sie ile osob kupuje poniedzialkowa GW tylko dla dodatku z
    ogloszeniami...
    Podobnie u mnie w rejonie-czasami kupuje sie DZ(obecnia "Polska") tylko
    dla ogloszen.

    --
    www.MojaJura.pl - moje miejsce na Ziemi
    www.SprzedamTo.pl

  • 47. Data: 2008-08-31 05:55:57
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > że jak?

    j.w.

    --
    andreas

  • 48. Data: 2008-08-31 07:20:54
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 31 Aug 2008 00:43:01 +0200, venioo napisał(a):

    > a czy na pewno (gw) to odpowiednie media czytane przez potencjalnych
    > kandydatow na pracownikow? bo jak szukaliscie sprzataczki to raczej
    > watpie zeby kandydaci kupowali wyborcza...

    Nie mam danych, ale wydaje mi sie, ze gw to jeden z popularniejszych
    dziennikow, zwlaszcza z tym poniedzialkowym dodatkiem. Stanowiskia takie
    jak: handlowiec, kierowca, magazynier.
    --
    marcin

  • 49. Data: 2008-08-31 22:28:36
    Od: venioo <v...@p...fm>

    andreas pisze:
    > Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > j.w.

    tzn. stracili szczelność i działali bezszczelnie?
    czy po prostu byli aroganccy do granic, wręcz bezczelni?
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bezczelny&sourceid=Mo
    zilla-search&od=0
    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 50. Data: 2008-09-01 10:04:07
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Józek wrote:

    > Witam
    > Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i wszystko
    > było Ok, do momentu pytania o stawkę godzinową.
    > W swoim CV napisałem od 3k do 5k, telefonicznie potwierdzono
    > że mogę zarobić 5k zaproponowali mi 17zł/h ktoś nie umie liczyć?
    > Wprawdzie zrobiłem tylko 150 km ale.............
    >
    > Pozdrawiam
    > Józek

    17zl*200h = 3400zl. Czyli miesci sie w Twoich widalkach