PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    From: "biedronka" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    Date: Fri, 10 Jun 2005 18:29:48 +0200

    > Ale bedziesz pracowac za moje podatki :D To mi nie pasuje :D

    Chcesz powiedzieć, ze będę darmozjadem?? Jeżeli dostanę tę czy inną pracę
    też będę płacić podatki.
    Poza tym co to za myślenie "Płacę podatki to wymagam" albo "Za moje
    podatki?" Chciałam przypomnieć, ze jako obywatel RP masz obowiązek płacenia
    podatków (Art. 84. Konstytucji RP)
    Czy osobie chorej, która leży w szpitalu też wypomnisz : "Hej leżysz tu na
    mój koszt, bo ja płacę podatki"

    I żeby ta dyskusja nie zeszła na inne tory przypominam o mojej prośbie
    odnośnie pytań na rozmowę kwalifikacyjną.

    Biedronka